Cyfrowa tożsamość produktów z RafMore UPM Raflatac
1 Jan 1970 10:13

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma UPM Raflatac wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie z zakresu promocji marki, zabezpieczeń i zastosowań w logistyce. Opracowane we współpracy z ekspertem w dziedzinie zarządzania danymi i treściami przechowywanymi w chmurze — firmą Magic Add — rozwiązanie RafMore łączy samoprzylepne etykiety z maszynowo odczytywanymi kodami, zapewniając nowe możliwości weryfikacji produktów i ich śledzenia, analityki marketingowej i badania zaangażowania klientów.

RafMore to inteligentne rozwiązanie umożliwiające nadanie każdemu oznakowanemu produktowi cyfrowej tożsamości. Niepowtarzalne, osadzone w etykiecie kody są przechowywane w bazie danych zapisanej w chmurze i pełnią rolę kanału informacji o każdym etapie drogi pokonanej przez produkt: od wytworzenia do momentu konsumpcji.

Właściciele marek mogą wykorzystywać tę cyfrową tożsamość na różne sposoby do osiągania wartości dodanej. Jeśli chodzi o promowanie marek, rozwiązanie RafMore pomaga zwiększyć zaangażowanie konsumentów poprzez zapewnienie nowego sposobu przekazywania informacji o marce. Przykładowo, kod osadzony w etykiecie może być powiązany z cyfrową treścią zmieniającą się wraz z kolejnymi etapami podróży zakupowej. RafMore umożliwia również właścicielom marek tworzenie nowych modeli usług, dokładne monitorowanie i śledzenie produktów, zwiększenie dokładności zarządzania zapasami, weryfikację autentyczności produktów oraz zabezpieczenie ich przed próbami podrabiania.

„Rozwiązanie RafMore zapewnia właścicielom liczne możliwości uwalniania niewykorzystanego potencjału drzemiącego w etykietach” - stwierdził Jan Hasselblatt, dyrektor ds. rozwoju działalności w UPM Raflatac. „Dzięki RafMore właściciele marek mogą powiązać każdy oznakowany produkt z treściami w sieci i gromadzić cenne informacje do wykorzystania w procesach zwiększania zaangażowania klientów, optymalizacji w dziedzinie logistyki oraz ochrony wizerunku firmy”.

Rozwiązanie RafMore zostanie zaprezentowane podczas targów Labelexpo Europe 2017 — największego na świecie wydarzenia w branży etykietowania i druku opakowań — odbywających się w Brukseli (Belgia) w dniach 25–28 września 2017 roku.

Źródło: UPM Raflatac