Firma DKS - multibrandowy dostawca, który od 30 lat zajmuje się wdrożeniami kompleksowych rozwiązań dla druku - już niebawem na dwa dni „zamieni się” w drukarnię oferującą dwie innowacyjne, pełnie linie do produkcji opakowań. W dniach 21-22 czerwca, w godzinach 9.00- 16.30, wraz z firmą Akonda i partnerami zaprasza na konferencję oraz warsztaty do swojej siedziby w Kowalach (pod Gdańskiem) przy ulicy Energetycznej 15.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych produkcją opakowań, a także innowacyjnymi rozwiązaniami w poligrafii. Goście będą mogli być tu świadkami odbywającej się „na żywo” produkcji z uszlachetnieniami, które pozwalają wyróżnić się produktom na rynku, a także proekologicznych rozwiązań, które stają się coraz bardziej poszukiwane przez właścicieli marek. Wszystko to odbędzie się przy użyciu szerokiego spektrum rozwiązań do produkcji cyfrowej, jakie znajdują się w ofercie firmy DKS. Ilość miejsc jest ograniczona.
Ten ciekawy koncept spotkania, jaki proponujemy naszym gościom, zapowiada - jak sądzimy - interesujący pokaz rozwiązań, które otwierają zupełnie nowe horyzonty dla produkcji opakowań - mówi Andrzej Ćwikliński, dyrektor sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie DKS. To pierwsza taka konferencja multibrandowa w całości poświęcona opakowaniom, które mogą być produkowane w małoformatowych drukarniach cyfrowych, łącząca druk tonerowy z lakierowaniem 3D i wykończeniem introligatorskim na ploterach tnących. Uczestnicy spotkania będą mogli krok po kroku obserwować proces produkcji niskonakładowych opakowań i etykiet. Zapoznają się przy tym z najnowszymi trendami w projektowaniu, będą mogli przyjrzeć się bliżej technologii druku cyfrowego na maszynach Fuji Revoria Press PC1120 z 6 kolorami oraz Canon imagePress V1000 (w tym drugim przypadku na papierach ozdobnych). Będą mogli również zapoznać się z cyfrowymi uszlachetnieniami lakierem 3D UV w maszynie Konica Minolta AccurioShine 3600 (będzie to pierwszy pokaz tego urządzenia w Polsce) oraz cięcia wraz z bigowaniem na ploterach iEcho serii PK. Mocny nacisk w naszych pokazach chcemy położyć na marketing sensoryczny, który ma bezpośredni wpływ na sprzedaż produktów, dlatego chcemy naszym gościom zaprezentować gotowe rozwiązania w tym zakresie, a także na rozwiązania „eko”.
Wydarzenie odbędzie się w dwóch częściach - rano i popołudniu zaplanowano warsztaty, podczas których uczestnicy zapoznają się z parkiem maszynowym, na którym odbywać się będzie druk. Następnie będą mieli czas na indywidualne rozmowy i pokazy maszyn. W przygotowanym na konferencję demo prezentowana będzie symulacja dwóch modeli linii cyfrowych do produkcji nisko- i średnionakładowych opakowań. Pierwsza to linia technologiczna nastawiona na użycie kolorów dodatkowych i zaawansowanego uszlachetnienia. Druga to linia technologiczna do druku w trybie CMYK na papierach ozdobnych, bez uszlachetniania. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się: ploter tnący iEcho serii PK, foliarka do sleekingu, lakierówka 3D UV marki Konica Minolta AccurioShine 3600, a także maszyny drukujące: Fujifilm Revoria Press PC 1120, Canon imagePRESS V1000, Canon imagePRESS V700, Konica Minolta Accurio Print C4065 oraz Fujifilm ApeosPRO C750.
Warsztaty przedzielone będą częścią konferencyjną (w godzinach 11-13.10), podczas której organizatorzy zapowiadają wystąpienia przedstawicieli firm DKS i Akonda oraz partnerów technologicznych tego wydarzenia: Canon Polska, Fujifilm Polska, Konica Minolta Business Solutions Polska oraz ZING, a także przedstawiciela Studia Projektowego Pelc&Partners, który opowie o projektowaniu opakowań drukowanych cyfrowo.
Ważną częścią naszej konferencji będzie ta poświęcona uszlachetnieniom - podkreśla Andrzej Ćwikliński. Zaprezentujemy tu rozwiązania, które otwierają zupełnie nowe możliwości w zakresie produkcji uwzględniających je opakowań. Nasi goście otrzymają próbki tychże, żeby naocznie i sensorycznie przekonać się, jak ciekawe i innowacyjne może być dziś opakowanie.
Konferencja będzie też okazją do świętowania 30-lecia firmy DKS. Klientów i wdrożenia liczy już sobie ona w dziesiątkach tysięcy, zatrudnia około 200 osób, posiada kilkanaście oddziałów w całej Polsce, a także liczącą 5000 m2 siedzibę główną. W ostatnim czasie zwiększyliśmy nacisk na naszą multibrandowość i z racji szerokiej oferty wielu dostawców w naszym portfolio - stajemy się obecnie jednym z kluczowych graczy na rynku polskim - podkreśla Andrzej Ćwikliński. To efekt budowanej od lat przez nas strategii, która niemal od początku zakładała oferowanie klientom urządzeń wielu marek. To pozwala nam łączyć różnorodne rozwiązania wielu producentów w kompleksową ofertę. Konferencja, w której tymczasowo „zamienimy się” w drukarnię, będzie pokazem możliwości produktów, jakie oferujemy. Chcemy zarazem pokazać, że można z nami niemal w całości zbudować kompleksowy zakład poligraficzny, a także uzupełnić go najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami wpływającymi na wydajność produkcji, jej jakość oraz atrakcyjność. Finalnie przełożyć się to może na lepszy biznes. Zapraszamy więc do udziału w naszym wydarzeniu, które - jak mamy nadzieję - stanie się inspiracją dla wielu naszych gości do zmian.
Opracowano na podstawie informacji firmy DKS