DRUPA LIVE – odwiedź drupę bez wychodzenia z domu!
1 Jan 1970 23:20

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Każda edycja drupy, największego branżowego wydarzenia, przyciąga ponad 200 tys. uczestników związanych z branżą poligraficzną. W tym roku, w dniach 28.05.-07.06. w Düsseldorfie odbędzie się kolejna edycja targów drupa, pełnych nowości technologicznych i innowacyjnych rozwiązań. 

Wymagający ekonomicznie czas dla wielu przedsiębiorstw w branży poligraficznej, jak również wciąż niepewne pod względem zdrowotnym podróżowanie – to czynniki, które być może spowodują, że niektóre osoby chcące odwiedzić drupę, będą zmuszone z tego wyjazdu zrezygnować. Wiemy, że w dzisiejszych realiach nie wszyscy w branży będą mogli uczestniczyć w targach, dlatego redakcje Poligrafiki i Opakowania jako jedyne w Polsce będą transmitować w swoich kanałach tę wystawę, dając czytelnikom unikalną możliwość dołączenia do grona odwiedzających targi drupa bez wychodzenia z domu! – mówi Anna Naruszko, redaktor naczelna obu magazynów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom czytelników oraz w poczuciu dziennikarskiego obowiązku, redakcje miesięczników i portali Poligrafika i Opakowanie dołączyły do międzynarodowej grupy wydawnictw, których misją jest dostarczenie wartościowych treści z targów także tym osobom, które zdecydują się na przełomie maja i czerwca nie ruszyć w podróż do Düsseldorfu.

Super Content Group

Super Content Group – pod taką nazwą zawiązano bowiem międzynarodowy kolektyw medialny, który tworzą wiodące wydawnictwa branżowe z Polski, Szwecji, Norwegii, Danii, Niemiec, Francji, Włoch, Portugalii, Hiszpanii, Indii, Australii i Nowej Zelandii. Wszystkie redakcje zobowiązały się przekazywać treści online na swoich stronach internetowych przez cały czas trwania wystawy i jednocześnie zgodziły się na wzajemne eksponowanie swoich treści w trosce o kompleksowość przekazu. Oznacza to, że na dwudziestu pięciu branżowych portalach na całym świecie będzie można śledzić streaming – na każdym jednak z napisami w lokalnym języku. Wspólną misją wszystkich redakcji jest rzetelne przekazanie tego, co na wystawie najcenniejsze dla odwiedzających – nowości, innowacyjnych rozwiązań, ciekawych pomysłów, inspiracji i kierunków rozwoju branży. Wszystko po to, aby na bieżąco dawać wgląd w przebieg wydarzenia tym przedstawicielom branży, którzy z różnych względów zostaną w domach.

Redakcja