DS Smith uruchamia Customer Innovation Hub
1 Jan 1970 11:38

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma DS Smith, wiodący producent przyjaznych środowisku opakowań z tektury falistej, otworzyła swój pierwszy Customer Innovation Hub, miejsce do hybrydowej współpracy z klientami. Centrum z siedzibą w Lizbonie jest wyposażone tak, aby umożliwiać wspólne sesje projektowania dla klientów w formie spotkań fizycznych, online i hybrydowych.

Nowy hybrydowy Customer Innovation Hub, będący pionierską koncepcją w branży, umożliwia DS Smith osobisty kontakt z lokalnymi klientami oraz zdalny z przedstawicielami międzynarodowymi. To stworzenie „nowej jakości" współpracy, w której nowoczesne narzędzia i hybrydowe podejście łączą klientów i ekspertów w dziedzinie opakowań, aby efektywnie tworzyć przyjazne środowisku rozwiązania opakowaniowe.

Centrum może pochwalić się najnowocześniejszą technologią audiowizualną, w tym kamerami PTZ (pan-zoom-tilt) do zaprezentowania doświadczeń z „unboxingu” przesyłek e-commerce, a także ścianą LED do sesji online oraz funkcjami rozszerzonej rzeczywistości (Virtual Reality).

Przejście na współpracę wirtualną zostało przyspieszone i spotęgowane pandemią koronawirusa. Dla DS Smith oznaczało to, że swoje podejście oparte na współpracy musi realizować zdalnie. Warsztaty Impact Centre, na których klienci odkrywają, co może osiągnąć właściwe opakowanie w całym cyklu dostaw, tradycyjnie odbywały się w specjalnych centrach z repliką sklepu, magazynu czy przestrzenią e-commerce. W pandemii uruchomione zostały wirtualne "wizyty 360°” umożliwiające podobne doświadczenia. Centra PackRight, które pełnią rolę ośrodków innowacji i kreatywności, również zaczęły współpracować on-line.

Nowatorskie miejsce - Customer Innovation Hub - łączy wirtualne elementy z rzeczywistymi warsztatami. Zapewnia to przestrzeń, w której eksperci i klienci mogą z łatwością współpracować i skrócić czas realizacji projektu.

Cyfryzacja znacznie przyspieszyła w czasie pandemii. Dała początek nowemu rodzajowi konsumentów, tzw. "Fusion shoppers", którzy chcą kupować w kanałach tradycyjnych i on-line otrzymując serwis i doświadczenia na tym samym poziomiekomentuje Marta Jędrzejczak, kierownik marketingu w DS Smith Polska. Trend ten dotyczy również świata biznesu, w którym firmy muszą dostosować się do tego nowego, hybrydowego sposoby pracy. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby klientów biznesowych, by razem tworzyć produkty dla współczesnych konsumentów.

Po uruchomieniu centrum w Lizbonie firma planuje otworzyć Customer Innovation Hubs we wszystkich swoich regionach do końca 2023 roku. Rozszerzy to możliwości efektywnej współpracy z klientami, bez względu na to, czy mamy możliwość spotkać się osobiście, czy wirtualnie.

Opracowano na podstawie informacji firmy DS Smith