DS Smith wzmacnia więzy z Zalando
1 Jan 1970 10:49

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kierując się wspólnotą potrzeb w zakresie innowacyjnych rozwiązań służących do skutecznego dostarczania produktów konsumentom w stale zmieniającym się świecie, firmy DS Smith i Zalando przypieczętowały swoje partnerstwo umową, w której rezultacie DS Smith stanie się głównym dostawcą dla jednej z wiodących europejskich platform handlu internetowego.

Podczas ścisłej współpracy w ramach Dni Innowacji, warsztatów Pack Right i warsztatów testowych, Zalando opracowało pięcioletni plan innowacji dotyczący rozwiązań opakowaniowych, zaprojektowany w celu optymalizacji i zmniejszenia ilości odpadów w opakowaniach trafiających do Zalando i firmowych klientów z sektora e-handlu.

David Fischer, szef Logistyki Zrównoważonego Rozwoju i Innowacji Opakowaniowych w Zalando, wyjaśnia: DS Smith dowiódł swojej niezawodności i ogromnego potencjału innowacyjności jako partner Zalando. Zarówno handlowa, jak i techniczna obsługa kluczowych klientów podnosi poprzeczkę dla naszych dostawców opakowań.
W oparciu o nową współpracę firmy zamierzają osiągnąć ambitny cel uczynienia Zalando liderem w zakresie ponownego wykorzystania i wydajności opakowań na światowym poziomie, oraz odgrywania kluczowej roli w przejściu na gospodarkę o obiegu zamkniętym.

Opracowano na podstawie informacji firmy DS Smith