duomedia, międzynarodowa agencja B2B PR, uruchomi w tym roku serię wirtualnych konferencji prasowych pod nazwą „Voice of Packaging”, w trakcie których odda głos czołowym dostawcom rozwiązań dla przemysłu opakowaniowego.
Wirtualne konferencje prasowe o charakterze edukacyjnym umożliwią redaktorom, dziennikarzom i influencerom z całego świata zgłębianie i omawianie tematów istotnych dla branży opakowaniowej. Przedsiębiorstwa, marki i organizacje podzielą się z globalną publicznością swoimi najnowszymi wizjami, innowacjami i osiągnięciami.
Organizatorzy zdradzili, że tematami pierwszych konferencji będą ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ oraz WORKFLOW.
Pełne wiedzy i doświadczeń wydarzenia mają stanowić platformę, dzięki której branża opakowaniowa zostanie lepiej usłyszana. Dla dziennikarzy konferencje mają być źródłem najbardziej istotnych wiadomości oraz obserwacji prezentowanych przez szereg wiodących firm z sektora opakowań.
Louis de Nolf, dyrektor generalny w duomedia: W dynamice międzynarodowej komunikacji nastąpiły pewne przesunięcia. Firmy i marki mają trochę mniej dogodnych szans, by trafić z przekazem na globalne rynki. Dla wielu z nich organizowanie konferencji nie jest łatwe, proste ani opłacalne. Dzięki tej inicjatywie oferujemy redaktorom i influencerom szansę pozyskania informacji od przedsiębiorstw, które nadają ton branży opakowań.
Inicjatywa to reakcja na trend, który uległ wyraźnemu wzmocnieniu podczas pandemii koronawirusa. Ponieważ czołowe międzynarodowe imprezy targowe nie mogły odbywać się wówczas w przestrzeni publicznej, wiele firm postanowiło na własną rękę zaistnieć w wirtualnym środowisku. Często koncentrują się one na sprzedaży i na pozyskiwaniu klientów. Jednak oferowanie wartości dodanej międzynarodowemu środowisku wydawców i dziennikarzy wymaga innego podejścia. Jak dodaje Louis De Nolf: Dziennikarze szukają dla swych odbiorców historii o informacyjnym potencjale, wspartych faktami i danymi liczbowymi. Nasze konferencje prasowe Voice of Packaging to szansa na przyjrzenie się kluczowym kwestiom wpływającym na codzienną działalność, ale również na przyszłą aktywność, cele i aspiracje.
Po debiucie pierwszych konferencji „Voice of Packaging” duomedia chce w przyszłości rozszerzyć tę formułę również na inne branże.
Opracowano na podstawie informacji duomedia