Ekologiczne opakowanie wysyłkowe dla flaconi od Thimm
1 Jan 1970 12:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Specjalizująca się w produkcji opakowań firma Thimm zaprojektowała dla berlińskiej perfumerii internetowej flaconi stabilne, ekologiczne i przykuwające wzrok opakowanie wysyłkowe na różne produkty kosmetyczne. Całościowe rozwiązanie jest ambasadorem marki i zaskakuje odbiorcę emocjonalnym przeżyciem podczas rozpakowywania produktu.

flaconi należy do wiodących sklepów internetowych z kosmetykami w Niemczech i oferuje szeroką gamę perfum, produktów do pielęgnacji skóry i włosów, makijażu, kosmetyków naturalnych i akcesoriów. Sklep internetowy odkrył w firmie Thimm partnera, który zaprojektował wysokiej jakości opakowanie dla e-commerce ze zintegrowanym mocowaniem produktu z tektury falistej, odwołujące się do emocji klienta.

Opracowane przez Thimm opakowanie wysyłkowe to trzyczęściowe pudełko składające się z kartonu zewnętrznego, regulowanej przegródki i wkładki rastrowej. Karton zewnętrzny posiada brązową osłonę zewnętrzną i szlachetną białą powłokę wewnętrzną. Opakowanie jest zadrukowane wewnątrz i na zewnątrz. Zintegrowana regulowana przegródka z tektury falistej mocuje i chroni produkty beauty w opakowaniu podczas transportu. Aby opakowanie było bardziej przyjazne dla środowiska, Thimm zastąpił wcześniejsze mocowanie z folii bąbelkowej nową przegródką z tektury falistej. W ten sposób udało się zredukować udział materiałów opakowaniowych i przyczynić się do zrównoważonego rozwoju.

Aby produkty w opakowaniu wysyłkowym były zabezpieczone nie tylko z boku, ale też od góry, zastosowano wkładkę rastrową o regulowanej wysokości, która uzupełnia mocowanie produktu. Gwarantuje to maksymalną ochronę podczas transportu. Wkładka rastrowa ma dodatkową zaletę: jest zadrukowana cyfrowo z możliwością dostosowania druku do sezonowych kampanii reklamowych lub promocji, a jako przyciągająca wzrok powierzchnia reklamowa może być wykorzystana do komunikowania klientom konkretnych treści. Ujawniają się tu zalety druku cyfrowego: ponieważ nie są potrzebne klisze drukarskie, można szybko reagować na krótkoterminowe zmiany, zmieniające się kampanie, partnerstwa reklamowe czy specjalne życzenia klienta. Po otwarciu opakowania flaconi rzuca się w oczy wkładka rastrowa jako powierzchnia reklamowa odwołująca się do emocji klienta.

Opracowano na podstawie informacji firmy Thimm