Esko wprowadza na rynek oprogramowanie Mox
1 Jan 1970 11:50

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Esko uruchomiła nową platformę oprogramowania, której celem jest pomoc rozwijającym się markom i małym firmom we wprowadzaniu wysokiej jakości produktów na rynek w spójny, szybki i zrównoważony sposób.

Mox to oparte na chmurze narzędzie opracowane, aby pomóc małym i średnim markom konsumenckim sprostać wyzwaniom dzisiejszego rynku wielokanałowego, wydajniej pracować i dostarczać właściwe opakowania oraz treści marketingowe w odpowiednim czasie.

Połączenie zarządzania projektami z cyfrowym proofingiem i DAM (Digital Asset Management) w jednym prostym rozwiązaniu umożliwia małym zespołom i rozwijającym się firmom zwiększenie szybkości i uproszczenie procesów wejścia na rynek — powiedział Adrian Fernandez, dyrektor generalny Mox i dodał:

Oprogramowanie skraca czas zatwierdzania opakowań i treści produktów, umożliwiając zespołom opracowywanie i dostarczanie materiałów w celu szybkiego, wydajnego wprowadzania na rynek nowych SKU zgodnie ze wszystkimi wymogami regulacyjnymi. Dzięki Mox wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie firmy Esko we współpracy z czołowymi producentami produktów konsumenckich i ich ekosystemami.

Udało nam się wykorzystać wiedzę i umiejętności do opracowania nowego, opartego na najlepszych praktykach oprogramowania, dostosowanego do potrzeb i budżetu rozwijających się marek konsumenckich, pomagając im zwiększyć produktywność, obniżyć koszty i zaoszczędzić czas w procesie pakowania i tworzenia treści.

Opracowaliśmy Mox jako skalowalne rozwiązanie do współpracy, przeznaczone dla marketerów, menedżerów ds. opakowań i projektów, twórców oraz wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy, którzy uczestniczą w tworzeniu i dystrybucji opakowań i treści produktów. Wiele firm i zespołów ds. marek nadal polega na wiadomościach e-mail z załącznikami, arkuszami kalkulacyjnymi i dyskami współdzielonymi do zarządzania przepływem pracy. W dzisiejszym środowisku wielokanałowym po prostu nie jest to już skuteczne. Łatwo stracić kontrolę nad zasobami cyfrowymi i wkładem zespołu, zwłaszcza w przypadku zatwierdzeń, opinii i historii wersji. Jeśli ostateczna treść jest nieprawidłowa lub niewłaściwa wersja jest używana na niewłaściwym etapie procesu wprowadzania na rynek, reputacja marki jest zagrożona.

Korzyści płynące z oprogramowania obejmują możliwość gromadzenia wewnętrznych i zewnętrznych informacji do tworzenia i przeglądania przed wprowadzeniem produktu na rynek, opiniowanie i zatwierdzanie w czasie rzeczywistym oraz możliwość konfigurowania i budowania standardowych szablonów przepływu pracy.

Funkcja śledzenia i audytu pozwala użytkownikom w pełni zrozumieć proces tworzenia treści, w tym kiedy, jak i kto go zatwierdził, a oprogramowanie oferuje również zaawansowane możliwości sprawdzania i zarządzania zasobami cyfrowymi.

Mox zapewnia widoczność projektów i zadań w czasie rzeczywistym, usprawnia współpracę i pomaga przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek. Zapewnia narzędzia, których potrzebujesz, aby przejąć kontrolę i skalować swoją markę – powiedział Fernandez.

Dzięki Mox małe firmy i rozwijające się zespoły marek mogą teraz szybciej wchodzić na rynek, pokonując wyzwania związane z popytem na stale zmieniające się jednostki SKU na rynku wielokanałowym – a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu spójności marki.

Oprogramowanie Mox jest już dostępne za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego. Dalsze korzystanie w ramach subskrypcji jest odpłatne.

Opracowano na podstawie informacji opublikowanej na portalu Print Week