Firma Esko uruchomiła nową platformę oprogramowania, której celem jest pomoc rozwijającym się markom i małym firmom we wprowadzaniu wysokiej jakości produktów na rynek w spójny, szybki i zrównoważony sposób.
Mox to oparte na chmurze narzędzie opracowane, aby pomóc małym i średnim markom konsumenckim sprostać wyzwaniom dzisiejszego rynku wielokanałowego, wydajniej pracować i dostarczać właściwe opakowania oraz treści marketingowe w odpowiednim czasie.
Połączenie zarządzania projektami z cyfrowym proofingiem i DAM (Digital Asset Management) w jednym prostym rozwiązaniu umożliwia małym zespołom i rozwijającym się firmom zwiększenie szybkości i uproszczenie procesów wejścia na rynek — powiedział Adrian Fernandez, dyrektor generalny Mox i dodał:
Oprogramowanie skraca czas zatwierdzania opakowań i treści produktów, umożliwiając zespołom opracowywanie i dostarczanie materiałów w celu szybkiego, wydajnego wprowadzania na rynek nowych SKU zgodnie ze wszystkimi wymogami regulacyjnymi. Dzięki Mox wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie firmy Esko we współpracy z czołowymi producentami produktów konsumenckich i ich ekosystemami.
Udało nam się wykorzystać wiedzę i umiejętności do opracowania nowego, opartego na najlepszych praktykach oprogramowania, dostosowanego do potrzeb i budżetu rozwijających się marek konsumenckich, pomagając im zwiększyć produktywność, obniżyć koszty i zaoszczędzić czas w procesie pakowania i tworzenia treści.
Opracowaliśmy Mox jako skalowalne rozwiązanie do współpracy, przeznaczone dla marketerów, menedżerów ds. opakowań i projektów, twórców oraz wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy, którzy uczestniczą w tworzeniu i dystrybucji opakowań i treści produktów. Wiele firm i zespołów ds. marek nadal polega na wiadomościach e-mail z załącznikami, arkuszami kalkulacyjnymi i dyskami współdzielonymi do zarządzania przepływem pracy. W dzisiejszym środowisku wielokanałowym po prostu nie jest to już skuteczne. Łatwo stracić kontrolę nad zasobami cyfrowymi i wkładem zespołu, zwłaszcza w przypadku zatwierdzeń, opinii i historii wersji. Jeśli ostateczna treść jest nieprawidłowa lub niewłaściwa wersja jest używana na niewłaściwym etapie procesu wprowadzania na rynek, reputacja marki jest zagrożona.
Korzyści płynące z oprogramowania obejmują możliwość gromadzenia wewnętrznych i zewnętrznych informacji do tworzenia i przeglądania przed wprowadzeniem produktu na rynek, opiniowanie i zatwierdzanie w czasie rzeczywistym oraz możliwość konfigurowania i budowania standardowych szablonów przepływu pracy.
Funkcja śledzenia i audytu pozwala użytkownikom w pełni zrozumieć proces tworzenia treści, w tym kiedy, jak i kto go zatwierdził, a oprogramowanie oferuje również zaawansowane możliwości sprawdzania i zarządzania zasobami cyfrowymi.
Mox zapewnia widoczność projektów i zadań w czasie rzeczywistym, usprawnia współpracę i pomaga przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek. Zapewnia narzędzia, których potrzebujesz, aby przejąć kontrolę i skalować swoją markę – powiedział Fernandez.
Dzięki Mox małe firmy i rozwijające się zespoły marek mogą teraz szybciej wchodzić na rynek, pokonując wyzwania związane z popytem na stale zmieniające się jednostki SKU na rynku wielokanałowym – a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu spójności marki.
Oprogramowanie Mox jest już dostępne za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego. Dalsze korzystanie w ramach subskrypcji jest odpłatne.
Opracowano na podstawie informacji opublikowanej na portalu Print Week