Stowarzyszenie europejskich producentów opakowań szklanych (FEVE) wraz ze swym partnerem, firmą public relations Weber Shandwick Brussels, zostało uhonorowane nagrodą Gold Stevie Award w corocznym, 12. konkursie International Business Awards. Firmy otrzymały ją w kategorii „Kampania Informacyjna Roku, Reputacja i Wizerunek Marki” za kampanię „Przyjaciele Szkła”.
Michael Delle Selve, starszy dyrektor ds. komunikacji w FEVE, ocenia: „Nagroda to niesamowity dowód uznania dla kampanii Przyjaciele Szkła, którą prowadzimy na jedenastu europejskich rynkach, m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech, i która opiera się na wsparciu tysięcy ludzi wierzących, że szkło to najlepsze rozwiązanie opakowaniowe dla ochrony i zachowania w czystości ich ulubionych napojów i żywności.”
„Nasz przekaz jest prosty: chcemy skłonić konsumentów do 'spojrzenia poza etykietę' podczas zakupów w sklepach spożywczych – i nie chodzi tu tylko o zawartość ich jedzenia i napojów, ale także o opakowania, które mogą wpływać na jakość i smak produktów spożywczych.”
Annick Boyen, dyrektor generalna Weber Shandwick Benelux, dodaje: „Nagroda Gold Stevie oznacza faktyczny sukces Przyjaciół Szkła, a jako agencja PR bardzo cenimy sobie współpracę z FEVE. Rozciąga się ona od strategicznego planowania do wdrażania pomysłów na lokalnych rynkach za pośrednictwem wielu kanałów (…). Nasze wspólne wysiłki skupiają się na promowaniu korzyści zapewnianych przez opakowania szklane w zrozumiały i informacyjny sposób.”
Wyboru laureatów dokonano po uśrednieniu ocen, które biorącym udział w konkursie od maja do początku sierpnia przyznało ponad 200 jurorów ze szczebla kierowniczego firm z całego świata. Uroczyste wręczenie nagród, których nazwa wywodzi się z greckiego słowa oznaczającego „ukoronowanie”, odbędzie się 23 października w hotelu Ritz-Carlton w kanadyjskim Toronto.
Na podstawie informacji FEVE opracował TK