Flexocolor liderem wydajności fleksodruku dzięki Miraclon
1 Jan 1970 12:55

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Hiszpańska przygotowalnia do druku Flexocolor jako pierwsza w Hiszpanii oferuje swoim klientom większą wydajność i krótszy czas przestoju dzięki rozwiązaniu PureFlexo Printing od Miraclon. Przygotowalnia do druku, zlokalizowana między Alicante i Walencją, korzysta z KODAK FLEXCEL NX Technology od 2012 roku, kiedy to zainstalowała pierwszy w kraju FLEXCEL NX Wide System. Od tego czasu ma świetne relacje z obecną firmą Miraclon.

Vicente Belda, właściciel Flexocolor: Jako firma nieustannie staramy się wprowadzać innowacje i zapewniać naszym klientom konkurencyjną przewagę, aby mogli stale kontrolować sytuację, a FLEXCEL NX Technology oraz kompetencje zespołu Miraclon nam to umożliwiają. Kiedy usłyszeliśmy o PureFlexo Printing i niezaprzeczalnych korzyściach dotyczących wydajności, jakie oferuje na hali produkcyjnej, natychmiast odwiedziliśmy salon Miraclon w Brukseli, aby dowiedzieć się więcej. Szybko okazało się, że to trafiona inwestycja.

Dodaje, że klienci Flexocolor są zachwyceni: Okazało się, że PureFlexo Printing pozwala zaoszczędzić klientom wiele godzin produkcji, umożliwiając także oszczędności atramentu. Mówimy o tysiącach euro rocznie – coś, czego nie sposób zignorować.

Rozwiązanie PureFlexo Printing dostępne w ramach FLEXCEL NX Print Suite do opakowań giętkich ma zaradzić przyczynom niepożądanej rozlewności farby w zastosowaniach farb rozpuszczalnikowych na folii w druku szerokowstęgowym, zapewniając szersze okno robocze dla produkcji fleksograficznej. Oferuje nowe poziomy kontroli rozlewności farby, umożliwiając czystsze wydruki, bardziej przewidywalne kolory i większą wydajność przy każdym zadaniu.

Opracowano na podstawie informacji firmy Miraclon

Na zdjęciu (od lewej): Claudio Acosta, Miraclon; Vicente Belda, właściciel Flexocolor; Hilario Perez, menedżer ds. opakowań oraz Juan Catalá, kierownik ds. wzornictwa.