Grupa Plast-Box z nowym centrum magazynowo-logistycznym 
1 Jan 1970 10:29

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Grupa Plast-Box, jeden z czołowych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Polsce i Europie, otworzyła pod Warszawą nowe centrum magazynowo-logistyczne o powierzchni ponad 3,8 tys. metrów kw. Jest to doskonała oferta logistyczna dla klientów z centralnej części Polski.  

Powstałe centrum spełnia funkcję  hubu dla polskich marek Grupy - Stark Partner oraz Plast-Box. Będzie ono odpowiedzialne głównie za obsługę dostaw w południowo-wschodniej i centralnej części Polski. Magazyn znajduje się w Starej Wsi koło Nadarzyna u zbiegu dwóch najważniejszych arterii komunikacyjnych regionu – autostrady A2 łączącej Polskę wschodnią z zachodnią oraz drogi ekspresowej S8 łączącej Białystok i Warszawę z Łodzią i Wrocławiem, czyli odpowiednio trzecim i czwartym największym miastem w Polsce. 

Ze względu na prężny rozwój naszych spółek poszukiwaliśmy nie tylko dużej powierzchni magazynowo-logistycznej, ale także takiej, którą moglibyśmy elastycznie zarządzać. Zdecydowaliśmy się na wynajem powierzchni w centralnej części kraju, ze względu na dogodną lokalizację i możliwość dostosowania jej do najwyższych standardów - informuje Artur R. Skonieczny, Dyrektor Handlowy Grupy Plast-Box.  

Nowoczesna i większa powierzchnia magazynowa pozwoli Grupie Plast-Box na dalsze zwiększenie dostępności produktów i bardziej elastyczne reagowanie na wywołania klientów. Magazyn dysponuje pojemnością blisko 4,3 tys. miejsc paletowych w regałach wysokiego składowania. 

Rozwój Grupy wymaga również odpowiedniej infrastruktury magazynowej i sprawnej sieci dystrybucji, która docelowo pozwoli nam na szybkie dotarcie do klienta, w tzw. trybie just-in-time. Dodatkowa powierzchnia składowania w Grupie oraz jej atrakcyjna logistycznie lokalizacja jest kluczem do optymalizacji łańcucha dostaw i zbliżania nas do naszych klientów – podsumowuje Artur R. Skonieczny.

Opracowano na podstawie informacji firmy Plast-Box