Heidelberg reorganizuje kierownictwo działu e-commerce i marketingu
1 Jan 1970 13:25

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Koncern Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) dokona reorganizacji kadry kierowniczej swego działu e-commerce i marketingu, którego rola, w sytuacji rosnącego znaczenia cyfryzacji w poligrafii, stale rośnie. W efekcie tych zmian od początku października br. trzy kluczowe stanowiska kierownicze zostaną obsadzone osobami posiadającymi międzynarodowe doświadczenie zdobyte w różnych sektorach przemysłu. Jedną z nich jest Sonja Mechling, która na stanowisko głównego dyrektora ds. marketingu Heidelberga przychodzi z firmy Robert Bosch Smart Home GmbH; dodatkowo obejmie obowiązki dyrektora zarządzającego w dziale cyfrowym (Digital Unit) niemieckiego koncernu. Mechling jest cenionym ekspertem w dziedzinie handlu internetowego i tworzeniu nowych zespołów biznesowych, z wieloletnim doświadczeniem w pracy w Azji i Europie.

Głównym dyrektorem ds. informatyzacji zostanie dr Stefan Heizmann (38 lat), pod którego pieczą znajdzie się dział IT. Heizmann pełni obecnie analogiczną funkcję w firmie Grupie Gühring, a w 2017 r. zdobył nagrodę Industrial Internet Award za udział we wdrażaniu cyfrowych innowacji, przyznaną przez branżowy magazyn CIO. Jako członek zespołu Heidelberga ma zamiar wykorzystać swoje doświadczenie w zakresie systemów IT w przedsiębiorstwach dla tworzenia platform cyfrowych i rozwoju nowych modeli biznesowych, które pomogą w realizacji procesu cyfrowej transformacji firmy.

 

Robert Franz (46) to dyrektor ds. sprzedaży w firmie Rittal, który w Heidelberg będzie zajmował się nadzorowaniem globalnej sprzedaży w zespole sprzedażowym. Franz, posiadający międzynarodowe doświadczenie w sprzedaży, będzie dodatkowo odpowiedzialny za reorientację Heidelberga na cyfrową sprzedaż multikanałową.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tych troje menedżerów o tak wysokich kwalifikacjach dołącza do Heidelberga w tak ekscytującym momencie” - powiedział Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny Heidelberga. „Cała trójka będzie siłą napędową transformacji dokonującej się w naszej firmie. Zważywszy na ich międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu, z pewnością będą mieli ważny wkład w obecnym czasie ekspansji i wzrostu.”

Na podstawie informacji Heidelberga opracował TK