III edycja Label Innovations, czyli „Co mówi Twoje opakowanie?”
1 Jan 1970 09:23

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W trakcie targów Packaging Innovations, 17 kwietnia br., odbędzie się konferencja „Co mówi Twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet”. Jak przekonują jej organizatorzy, to idealne spotkanie dla właścicieli firm produkcyjnych, Brand Managerów, Działów Marketingu i Grafików oraz osób zainteresowanych kompleksowym podejściem do kreowania wizerunku swoich produktów za pomocą opakowania.

W programie konferencji zostaną poruszone kwestie: nowych możliwości uszlachetniania opakowań; aspektów związanych z ochroną prawną wizerunku marki; sposobów na dostosowanie opakowania do wieku konsumenta; oraz technik kreatywnego projektowania etykiet i opakowań.

W trakcie spotkania odbędą się prelekcje:

- Arletty Miciukiewicz –Dutt, radczyni prawnej w Kancelarii Patentowej JWP, na temat: „Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej”, która opowie, w jaki sposób zrobić z opakowania znak rozpoznawczy swojego produktu i zabezpieczyć go przed nieuczciwą konkurencją;

- Renaty Nestorowicz, doktorki Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na temat: „Design opakowania a wiek konsumenta”, czyli jak dostosować opakowanie do wieku konsumenta i kiedy warto podkreślać ten wiek na opakowaniu;

- Jacek Kłosiński, grafik kreatywny, trener, bloger, na temat: „Tak powstaje dzieło –najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań i etykiet”, czyli jak stworzyć projekt, który przyciągnie wzrok konsumenta i gdzie szukać inspiracji;

- Jacek Bisiorek, właściciel firmy Splinx, na temat: „Kolory przyszłości- unikalne zastosowanie farb i lakierów” - czy farba to tylko kolor? Jak farby reagują na temperaturę, i które świecą w ciemności?;

- Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf, na temat: „Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają”, czyli: czy zawsze przychodzisz po wydruk i wychodzisz z dobrą etykietą?;

- Arkadiusz Janke, Business Manager w Pc Print, na temat: „Sztuka uszlachetniania opakowań i etykiet”, czyli co powoduje, że jedne opakowania są bardzo widoczne, a inne konsument nie zwraca uwagi? Ja się wyróżnić wśród konkurencji?.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdą Państwo na stronie: www.labelinnovations.pl.

Bilety są dostępne na stronie: https://labelinnovations.pl/sklep/.

Źródło: Etigraf etykiety.pl