Innovia wprowadza na rynek termotopliwą folię barierową
1 Jan 1970 09:12

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Innovia Films, pionier w dziedzinie materiałoznawstwa i główny producent folii BOPP, wprowadza na rynek nowo opracowaną, unikalną dwustronnie powlekaną folię kawitacyjną do zastosowań związanych z etykietowaniem samoprzylepnym, która jest sprzedawana jako Rayoface AQBHA. Jak przekonuje producent, nowa polipropylenowa folia oferuje wyjątkową drukowność dzięki spodniej powłoce zaprojektowanej specjalnie do powlekania samoprzylepnych etykiet termotopliwych.

Folia ma grubość 58 mikronów, posiada nadającą się do zadruku powłokę wierzchnią oraz powierzchnię powleczoną klejem na odwrocie, która zapewnia właściwości zapobiegające zwijaniu się i migracji klejów termotopliwych.

AQBHA charakteryzuje się bardzo dobrą odpornością na wilgoć i niskie temperatury, dzięki czemu doskonale nadaje się do etykietowania produktów przechowywanych w lodówkach i zamrażarkach. Ponieważ coraz więcej jednostek SKU przechodzi na pojemniki polipropylenowe, posiadanie etykiety wykonanej z tego samego materiału wspiera kryteria recyklingu dla foliowych materiałów wierzchnich - wyjaśnia Lucija Kralj, dyrektorka działu biznesowego Etykiet EMEA.
Rayoface AQBHA została poddana szeroko zakrojonym testom sprawdzającym barierę termotopliwą, które wykazały, że folia pozostaje płaska przez cały czas trwania testu, zapewniając idealne rozwiązanie łagodzące problemy związane z materiałem wierzchnim na etykiety samoprzylepne, wyposażonym w powłokę termtopliwą.

Opracowano na podstawie informacji firmy Innovia Films