Karl Borsky nowym menedżerem w Fujifilm Europe
1 Jan 1970 13:12

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Fujifilm Europe poinformowała o mianowaniu Karla Borsky'ego na stanowisko menedżera kategorii, opakowania analogowe, EMEA, podlegającego Manuelowi Schruttowi, szefowi działu opakowań, Fujifilm EMEA. Na nowym stanowisku Borsky będzie zarządzał wszystkimi produktami analogowymi w całym portfolio produktów Fujifilm przeznaczonych do zastosowań opakowaniowych, w tym farbami fleksograficznymi, płytami do druku i systemami utrwalania.

Nowy menedżer zajmie się obsługą obecnych i potencjalnych klientów, partnerów i zespołów sprzedaży firmy Fujifilm w zakresie wszystkich tematów technicznych i związanych z produktami. Będzie również zarządzać i rozwijać sieć partnerską Fujifilm dla tych asortymentów produktów, aby umożliwić zespołom sprzedaży firmy oferowanie swoim klientom w pełni kompleksowych rozwiązań.

Karl Borsky ma ponad 16-letnie doświadczenie zawodowe w branży opakowań. Zaczynał w firmie Sun Chemical, gdzie był częścią zespołu badawczo-rozwojowego pracującego nad recepturą tuszu. Następnie przez ponad 14 lat pracował dla giganta opakowaniowego Constantia Teich, zdobywając duże doświadczenie w dziedzinie opakowań analogowych i cyfrowych. Przed dołączeniem do Fujifilm pracował dla firmy pigmentowej Habich zajmując się rozwojem produktu.

Borsky jest dobrze znany i szanowany w sektorze poligraficznym, co pomoże mu rozszerzyć kontakty firmy Fujifilm z partnerami i klientami, nierozerwalnie związane ze zwiększaniem sprzedaży. Będzie odwiedzał obecnych i potencjalnych klientów i partnerów, nawiązując nowe relacje, aby pomóc firmie Fujifilm w ciągłym rozwoju. Będzie również pracował nad wspieraniem synergii unikatowych rozwiązań analogowych i cyfrowych firmy Fujifilm.

Karl Borsky komentuje: Jestem bardzo podekscytowany pracą w Fujifilm. Znam Manuela i wielu innych w branży z przeszłości, więc bardzo się cieszę, że będę mógł odnowić z nimi kontakt. Nie mogę się także doczekać pracy z nowymi ludźmi i tworzenia nowych relacji. Przez ostatnie dziesięć lat byłem klientem takich firm jak Fujifilm, więc doskonale wiem, jak pracować z potencjalnymi partnerami i klientami.

Manuel Schrutt, szef działu opakowań, Fujifilm EMEA, komentuje: Mianowanie Karla jest kolejnym kamieniem milowym w szerszej strategii Fujifilm promującej firmę jako zintegrowanego dostawcę opakowań. Doświadczenie i kontakty Karla dowodzą, że idealnie pasuje do tej roli. Jego kompetencje są bardzo cenione w Fujifilm i jesteśmy naprawdę podekscytowani, że mamy go u siebie.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm Europe