Mark Andy o optymalizacji parku maszynowego
1 Jan 1970 09:18

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Upgrade maszyny drukującej: optymalizacja istniejącego parku sprzętowego i zwiększenie jego wszechstronności” – to tytuł kolejnego webinarium organizowanego przez firmę Mark Andy z myślą o jej obecnych i potencjalnych klientach.

Tym razem wydarzenie koncentrować się będzie na różnych opcjach rozbudowy maszyn tego producenta, pozwalających na realizację nowych aplikacji i wejście na nowe segmenty rynkowe. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się m.in.: systemy utrwalania UV, moduły do personalizacji danych oraz produkcji etykiet wielowarstwowych. Planowany jest też pokaz maszyny fleksograficznej Performance Series P7 (na zdjęciu z lewej) zainstalowanej w centrum demonstracyjnym Mark Andy w St. Louis (USA) i wyposażonej w liczne opcje dodatkowe. Na webinarium można zapisać się tutaj. Osoby, które nie będą w stanie wziąć w nim udziału, a dokonają rejestracji, otrzymają nieco później link do relacji wideo z tego wydarzenia.

Rozbudowa istniejącej maszyny drukującej o nowe elementy to bardzo atrakcyjna opcja dla drukarni, która chce rozszerzyć swoją działalność, np. o produkty personalizowane bądź drukowane na podłożach wymagających utrwalania UV – mówi Przemysław Polkowski, dyrektor Mark Andy Poland. Korzystają z niej także nasi polscy klienci, nie tylko ci bazujący na nieco starszym sprzęcie, ale też na niedawno wdrożonych maszynach fleksograficznych i hybrydowych, zainteresowani możliwościami, jakie nasza firma zaczęła oferować np. w postaci modułu Digital Print Bar. Zapraszamy zatem do udziału w tym wydarzeniu online – mamy nadzieję, że dla części firm stanie się ono inspiracją do wejścia na nowe rynki i pozyskania nowych zleceń, bez konieczności inwestowania w zupełnie nową maszynę.

Organizatorzy zapowiadają skoncentrowanie się na dodatkowych rozwiązaniach technologicznych, które cieszą się coraz większą popularnością wśród drukarń i przetwórców, działających na rynkach etykiet i opakowań. Część inwestycji związanych z rozbudową maszyn to efekt obecnej sytuacji na świecie, która w obliczu pandemii zmieniła preferencje zakupowe klientów i ich oczekiwania względem różnych produktów poligraficznych. Mark Andy chce zatem przedstawić obecne trendy związane z przebudową i rozbudową istniejącego parku sprzętowego. W związku z tym w webinarium wezmą udział specjaliści firmy zajmujący się rynkiem wtórnym, którzy przekażą informacje na temat najbardziej popularnych rozwiązań, wdrażanych przez Mark Andy w minionym roku. Podzielą się też swoimi prognozami w temacie upgrade’ów maszyn na rok 2021.

Wśród omawianych rozwiązań, na które firma chce zwrócić szczególną uwagę, znajdą się m.in. systemy UV, które – jak podkreśla Mark Andy – mogą poprawić jakość druku fleksograficznego i zoptymalizować koszty operacyjne. Kolejnym będzie Digital Print Bar – wprowadzony niedawno do oferty Mark Andy moduł umożliwiający aplikację danych personalizowanych (VDP) w trybie inline. Z myślą o drukarniach fleksograficznych, zainteresowanych produkcją etykiet wielowarstwowych (typu peel-off) zaprezentowany zostanie moduł Web Translator.

W niektóre z tych rozwiązań została wyposażona maszyna fleksograficzna Performance Series P7 zainstalowana w centrum demonstracyjnym Mark Andy w St. Louis. Zostanie ona pokazana w pracy na żywo, z wykorzystaniem różnych dodatkowych opcji, zwiększających jej funkcjonalność i wprowadzających wartość dodaną do realizowanej w niej produkcji.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy