Komunikat firmy Mark Andy w związku z obecną sytuacją na świecie
1 Jan 1970 17:28

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W związku z obecną sytuacją na świecie, także w kontekście realizowanych działań biznesowych, firma Mark Andy przygotowała komunikat skierowany do jej klientów i partnerów. Pisze w nim m.in. o wyzwaniach, z jakimi mierzy się obecnie nie tylko branża poligraficzna, ale cała społeczność światowa.

„Wobec trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji mierzymy się wszyscy z wyzwaniami, które wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne” – pisze kierownictwo Mark Andy we wspomnianym komunikacie. „Nasze stanowisko i podejmowane działania pozostają w tym kontekście niezmienne: robimy wszystko co w naszej mocy, by zapewnić ciągłość biznesu naszych klientów i zagwarantować im możliwie jak najlepszą obsługę”.

„Pozostajemy wdzięczni, mogąc kontynuować w pełnym zakresie naszą działalność produkcyjną prowadzoną w zakładach Mark Andy w St. Louis (stan Missouri, USA) oraz Rotoflex w Toronto (Kanada). Podobnie rzecz się ma w kontekście działu Mark Andy Print Products, który zajmuje się dostawą części i materiałów eksploatacyjnych do druku offsetowego, fleksograficznego i cyfrowego; jego centrum dystrybucyjne znajduje się w Des Plaines (stan Illioins, USA), a wspierające jego działalność jednostki także zlokalizowane są w Stanach Zjednoczonych. Nasze zespoły serwisowe pozostają w dalszym ciągu do dyspozycji klientów, przy czym wdrożyliśmy niezbędne procedury mające uchronić zdrowie zarówno osób zatrudnionych w drukarniach użytkujących rozwiązania Mark Andy, jak też naszych pracowników”.

„Jesteśmy jednocześnie gotowi, by pomóc tym z naszych klientów, którzy zmierzą się z nieprzewidzianym wcześniej zwiększeniem popytu na swoje usługi. W tym trudnym czasie pozostajemy do dyspozycji we wszystkich aspektach prowadzonej przez drukarnie działalności: zapotrzebowania niezbędnych części zamiennych, działań związanych z nowym bądź już używanym sprzętem, jak też w ramach zdalnego wsparcia serwisowego. W każdym z tych przypadków prosimy o kontakt, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Nasi specjaliści odpowiedzialni za poszczególne obszary czekają na Państwa kontakt. Ponadto, wprowadziliśmy całodobowy monitoring skrzynki e-mailowej info@markandy.com, dzięki czemu jesteśmy dostępni także w nagłych przypadkach”

„Dbajcie Państwo o siebie i pozostańmy wszyscy bezpieczni” – podsumowuje kierownictwo Mark Andy we wspomnianym komunikacie.

Źródło: Mark Andy