W IV kwartale 2021 r. Graphic Packaging International („Graphic Packaging”), jeden z wiodących światowych dostawców opakowań, przejął firmę AR Packaging. Europejska branża opakowaniowa dostrzega wiele zalet połączenia doświadczeń, know-how i zasięgu działania obu przedsiębiorstw.
Ten ruch połączył dwie firmy oferujące uzupełniające się usługi i rozwiązania, a także wspólne standardy i wartości. Umożliwiło to również klientom połączonego podmiotu czerpanie wyraźnych korzyści z fuzji. Przejęta firma z powodzeniem integruje się z rodziną Graphic Packaging, dzięki czemu klienci korzystają ze zwiększonych zasobów w wielu obszarach, w tym produkcji, projektowania i wsparcia technicznego.
Oba przedsiębiorstwa czerpią korzyści ze wspólnej wiedzy i doświadczenia zdobytych wcześniej przez odrębne firmy zaspokajające potrzeby przedsiębiorstw w zróżnicowanych sektorach rynku. Ponadto większy zasięg geograficzny i fizyczna obecność umożliwiają połączonym firmom poprawę i tak już wysokiego poziomu obsługi klienta oraz reaktywności. Nastąpiła też wzajemna wymiana technologii i pomysłów, stwarzając klientom możliwości czerpania korzyści z nowych innowacji. Wreszcie, zwiększony rozmiar nowo powstałego przedsiębiorstwa przyczynia się do jeszcze większej odporności i stabilności, a także większych możliwości inwestycyjnych.
Jean-François Roche, wiceprezes ds. sprzedaży międzynarodowej, komentuje: Integracja AR Packaging z rodziną Graphic Packaging przebiega pomyślnie, a związek tych dwóch dostawców innowacyjnych i zrównoważonych opakowań na bazie włókien zapewnia scenariusz korzystny dla wszystkich. Przejęcie nadało nowy i ekscytujący wymiar naszym działaniom. Udało nam się budować na wielu wspólnych cechach i czerpać korzyści z tego, co robimy inaczej. Robimy również duże postępy w łączeniu naszych zespołów i funkcji biznesowych w trosce o wydajność i bezproblemową obsługę klienta. Obie firmy mają długą i imponującą historię. Nasz zintegrowany zespół cieszy się teraz możliwością ukształtowania najnowszego rozdziału w tych ekscytujących i ciągłych historiach sukcesu.
Opracowano na podstawie informacji firmy Graphic Packaging