Korzyści z przejęcia AR Packaging
1 Jan 1970 09:55

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W IV kwartale 2021 r. Graphic Packaging International („Graphic Packaging”), jeden z wiodących światowych dostawców opakowań, przejął firmę AR Packaging. Europejska branża opakowaniowa dostrzega wiele zalet połączenia doświadczeń, know-how i zasięgu działania obu przedsiębiorstw.

Ten ruch połączył dwie firmy oferujące uzupełniające się usługi i rozwiązania, a także wspólne standardy i wartości. Umożliwiło to również klientom połączonego podmiotu czerpanie wyraźnych korzyści z fuzji. Przejęta firma z powodzeniem integruje się z rodziną Graphic Packaging, dzięki czemu klienci korzystają ze zwiększonych zasobów w wielu obszarach, w tym produkcji, projektowania i wsparcia technicznego.

Oba przedsiębiorstwa czerpią korzyści ze wspólnej wiedzy i doświadczenia zdobytych wcześniej przez odrębne firmy zaspokajające potrzeby przedsiębiorstw w zróżnicowanych sektorach rynku. Ponadto większy zasięg geograficzny i fizyczna obecność umożliwiają połączonym firmom poprawę i tak już wysokiego poziomu obsługi klienta oraz reaktywności. Nastąpiła też wzajemna wymiana technologii i pomysłów, stwarzając klientom możliwości czerpania korzyści z nowych innowacji. Wreszcie, zwiększony rozmiar nowo powstałego przedsiębiorstwa przyczynia się do jeszcze większej odporności i stabilności, a także większych możliwości inwestycyjnych.

Jean-François Roche, wiceprezes ds. sprzedaży międzynarodowej, komentuje: Integracja AR Packaging z rodziną Graphic Packaging przebiega pomyślnie, a związek tych dwóch dostawców innowacyjnych i zrównoważonych opakowań na bazie włókien zapewnia scenariusz korzystny dla wszystkich. Przejęcie nadało nowy i ekscytujący wymiar naszym działaniom. Udało nam się budować na wielu wspólnych cechach i czerpać korzyści z tego, co robimy inaczej. Robimy również duże postępy w łączeniu naszych zespołów i funkcji biznesowych w trosce o wydajność i bezproblemową obsługę klienta. Obie firmy mają długą i imponującą historię. Nasz zintegrowany zespół cieszy się teraz możliwością ukształtowania najnowszego rozdziału w tych ekscytujących i ciągłych historiach sukcesu.

Opracowano na podstawie informacji firmy Graphic Packaging