Lekkie opakowanie Metsä Board dla marki HejBuddy
1 Jan 1970 10:43

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Metsä Board, wiodący europejski producent wysokiej jakości tektur z włókien pierwotnych, opracowała wielofunkcyjne, zajmujące niewiele miejsca opakowanie promocyjne dla kosmetyków fińskiej marki HejBuddy. Oferując elastyczność i luksusowy wygląd, nowe lekkie opakowanie zostało wykonane z tektury falistej z falami mikro z wykorzystaniem białego kraftlinera Metsä Board.

Nowe opakowanie jest o 50% lżejsze niż tradycyjne opakowanie typu rigid box wykonane z włókien pochodzących z recyklingu. Tradycyjnie pudełka typu rigid box są importowane z Azji w gotowej postaci, przez co zajmują dużo miejsca w kontenerze. Nowe opakowanie opracowane przez Metsä Board zajmuje minimalną przestrzeń magazynową, a w razie potrzeby można je łatwo złożyć. Po zużyciu opakowanie można łatwo rozłożyć i poddać recyklingowi.

Mając na względzie możliwości sezonowego dostosowywania, opakowanie zawiera również koszulkę, którą można dopasować do różnych potrzeb marki, co zapewnia jego wszechstronne zastosowanie i opłacalne rozwiązanie dla właścicieli marek. Ponadto pudełka z fali mikro pozwalają na większą elastyczność, ponieważ lokalna produkcja może odbywać się w mniejszych partiach.

Zależało nam na opakowaniu, które będzie przyciągać wzrok i będzie produkowane z poszanowaniem środowiska ‒ mówi Niina Tuominen, założycielka marki HejBuddy. Natura ma znaczącą wartość dla naszej firmy, a ja sama jestem właścicielką lasu. Ważne było, aby nasz partner podzielał nasze wartości, a podejście Metsä Board do zrównoważonego rozwoju sprawiło, że idealnie do nas pasował.

Celem było znalezienie lepszego rozwiązania dla pudełek rigid box. Nowe opakowanie z tektury falistej z fali mikro stanowi elastyczną alternatywę dla naszych klientów. Jest wytrzymałe i lekkie, idealne dla marek poszukujących zarówno stylu, jak i praktyczności ‒ mówi Ilkka Harju, dyrektor ds. usług opakowaniowych w Metsä Board.

Opracowano na podstawie informacji firmy Metsä Board