Liderzy branży produkcyjnej w Mondi Warsaw
1 Jan 1970 12:30

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Mondi, czołowy producent zrównoważonych opakowań i papieru, niedawno zaprosiło czołowe polskie firmy produkcyjne do swojego zmodernizowanego zakładu w Mszczonowie niedaleko Warszawy, aby wymienić się poglądami na temat innowacji, trendów oraz rozwiązań w obiegu zamkniętym w branży opakowań.

  Zakład Mondi Warsaw w Mszczonowie zakończył niedawno modernizację wartą 90 milionów euro, która podwoiła jego zdolności produkcyjne, czyniąc go największym zakładem opakowań z tektury falistej w Polsce i jednym z największych w Europie. Inwestycja pozwala zakładowi na jeszcze lepsze wspieranie klientów poprzez dostarczanie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.

Wydarzenie obfitowało w liczne atrakcje, w tym strefy produktowe, gdzie uczestnicy mogli zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami opakowaniowymi Mondi Warsaw. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się strefa obiegu zamkniętego, prezentująca inicjatywę Mondi na rzecz gospodarki cyrkularnej, realizowaną we współpracy z siecią Biedronka – największą siecią detaliczną w Polsce.

Dzisiejsze wydarzenie ma szczególne znaczenie, ponieważ podkreśla kluczową rolę opakowań z tektury falistej. W sektorze detalicznym służą one nie tylko do transportu i ekspozycji, ale także jako fundament naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Duża część dzisiejszych dyskusji dotyczyła zamykania obiegu, rozumienia funkcji opakowań i priorytetowego traktowania zrównoważonego rozwoju – obszaru, w którym opakowania z tektury falistej wyróżniają się - powiedziała Katarzyna Grabarska z Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.

W trakcie wydarzenia zaprezentowano także najnowszą przestrzeń warsztatową Mondi – ThinkBox Świecie – czwarty obiekt firmy dedykowany współtworzeniu zoptymalizowanych rozwiązań opakowaniowych z klientami. To miejsce jest dowodem zaangażowania Mondi w innowacje i współpracę w rozwijaniu efektywnych, zrównoważonych opakowań.

Wirtualna wycieczka po zakładzie zapewniła uczestnikom spojrzenie na zmodernizowaną infrastrukturę, ukazując skalę inwestycji i jej rolę w napędzaniu przyszłego rozwoju i innowacji.

Wojciech Ławniczak, CEO VHS Services i prelegent wydarzenia, przedstawił cztery filary kluczowe dla kształtowania przyszłości: Inwestowanie w przyszłość polega na zrozumieniu i wykorzystaniu koncepcji sztucznej inteligencji. Kluczowe jest zbieranie i analizowanie danych – o klientach, rynku i procesach wewnętrznych. Trzecim ważnym elementem jest jasna strategia. Jednak najważniejszy jest czwarty element – promowanie współpracy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.

Wydarzenie dla klientów w Warszawie potwierdziło zaangażowanie Mondi w zrównoważony rozwój, budowanie silnych partnerstw i dostarczanie dostosowanych rozwiązań opakowaniowych.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mondi