Lody Koral bardziej eko
1 Jan 1970 09:47

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Polski producent lodów – PPL Koral – hucznie świętował rozpoczęcie kolejnego, już 41 sezonu w swojej długiej historii. Tegoroczne logo marki ma nowe hasło: „Anytime,Anyplace”, czyli „o każdym czasie i w każdym miejscu”, które obok „Zawsze jest pora na lody Koral” będzie charakteryzowało firmę i jej produkty w tegorocznych działaniach marketingowych. Tegoroczne produkty nie tylko będą bardziej kompleksowe, ale też bardziej eko – dekielki rożków marki Bracia Koral stworzone zostały z surowców odnawialnych w 100% nadających się do recyklingu, a pudełka lodów familijnych linii „Lody jak Dawniej” otrzymały certyfikat Instytutu Badawczego Opakowań – COBRO.

Wśród nowości zapowiadanych przez producenta znalazła się nowa koncepcja opakowania popularnych lodów Koktajlowych oraz lodów Iza, które zostaną zaprezentowane z nowym gadżetem: składaną łyżeczką dołączoną do opakowania, która umożliwi zjedzenie ulubionych lodów gdziekolwiek, bez konieczności powrotu do domu – zgodnie z tegorocznym hasłem Koral – „Anytime, Anyplace”. Z kolei linia lodów Oskar pojawi się w nowych, kolorowych i designerskich, określanych mianem patchwork’owych opakowaniach dedykowanych młodzieży, która jest głównym konsumentem tej linii. Top Milker również wraca w nowej odsłonie - w ciekawym graficznie opakowaniu w kolorze turkusowym, który na dłużej zagości nie tylko na odświeżonych opakowaniach, ale również wśród gadżetów reklamowych Koral.

Koral bardziej eko

Marka Koral już od kilku lat wdraża eko rozwiązania dla swojego segmentu premium – zarówno w produkcji jak i w opakowaniach lodów. Od 2018 linia lodów „Smaki Dzieciństwa” opakowana jest w słoiczki do ponownego wykorzystania zgodnie z ideą packaging second life. W tym sezonie nową, bardziej ekologiczną odsłonę dostaną również rożki z linii „Lody Jak Dawniej” – wieczka zostaną wykonane z ekologicznego materiału PET, w 80% pochodzącego z surowca odnawialnego i w 100% nadającego się do recyklingu. Z kolei duże opakowania lodów familijnych Bracia Koral z linii „Lody jak Dawniej” otrzymały certyfikat Instytutu Badawczego Opakowań – COBRO – świadczący o tym, że do produkcji tych opakowań zostały wykorzystane także surowce odnawialne.

Źródło: PPL Koral