Marek Pakosz dyrektorem Polskiej Izby Druku
1 Jan 1970 12:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

8 czerwca br. Rada Polskiej Izby Druku powołała Marka Pakosza na stanowisko dyrektora biura PID. To doświadczony i skuteczny manager z wieloletnią praktyką w firmach papierniczych, doskonale znany branży poligraficznej.

Swoją karierę rozpoczął w firmie Cezex i rozwijał ją w firmach Map Polska, Paperlinx - gdzie pełnił funkcję członka zarządu i dyrektora handlowego - Igepa czy Asia Pulp and Paper. Był współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji „Przyjazny Papier” mającej na celu promowanie czytelnictwa. Przez ostatnie 4 lata z sukcesem wdrażał projekt e-commerce w branży meblarskiej. Może poszczycić się tytułem Master of Business Administration (EMBA) zdobytym na Uniwersytecie Warszawskim (Warsaw Illinois Executive MBA).

Szerokie kompetencje Marka Pakosza, zdobyte na stanowiskach kierowniczych w okresie reorganizacji i dynamicznych zmian strukturalnych w firmach będą mogły zostać wykorzystane w Polskiej Izbie Druku, która – podobnie jak i cała branża poligraficzna – znajduje się z okresie transformacji i dostosowywania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych. To ważny rok dla działalności Izby, na który przypada nie tylko jej 30-lecie i prezentacja pierwszego po pandemii raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, ale także szereg innych istotnych inicjatyw jak organizacja konferencji poświęconej sytuacji polityczno-gospodarczej w regionie Europy Centralnej i jej wpływowi na branżę poligraficzno-opakowaniową, odbudowa systemu arbitrażu i ekspertyz, nakreślenie ścieżki transformacji edukacji zawodowej na szczeblu średnim i wyższym czy nawiązanie współpracy z branżowymi organizacjami międzynarodowymi. Opracowano na podstawie informacji Polskiej Izby Druku