Masterpress wzmacnia dział R&D w Białymstoku
1 Jan 1970 09:44

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Masterpress, czołowy europejski dostawca rozwiązań w zakresie drukowanych opakowań dekoracyjnych, ogłosił rozbudowę swojego laboratorium badawczo-rozwojowego (BiR), które znajduje się na terenie zakładu produkcyjnego firmy w Białymstoku. Inwestując w niestandardową i pełnowymiarową maszynę drukarską, przeznaczoną wyłącznie do celów badawczo-rozwojowych, Masterpress robi znaczący krok w kierunku przyspieszenia innowacji w branży etykiet termokurczliwych i etykiet samoprzylepnych, w tym do szybszej komercjalizacji nowych, zrównoważonych, nadających się do recyklingu produktów opakowaniowych.

Zwiększanie możliwości organizacji w zakresie badań i rozwoju jest dla nas kluczowe, ponieważ odzwierciedla zaangażowanie firmy w nieustanne doskonalenie naszych produktów i usług - powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. Branża etykiet shrink-sleeve i opakowań ewoluuje. Aby się rozwijać, musimy korzystać z najnowocześniejszych technologii oraz szybciej i skuteczniej testować nowe produkty, rozwiązania i materiały.

Nowa maszyna do druku będzie służyć jako wszechstronne narzędzie do badań i rozwoju różnych grup produktów. Maszyna oferuje elastyczność w eksperymentowaniu z nowymi technikami drukowania w warunkach odzwierciedlających rzeczywistą produkcję, bez konieczności czekania na przerwę w regularnych harmonogramach produkcyjnych. Ta inwestycja pozwoli Masterpress znacznie przyspieszyć proces tworzenia nowych produktów i skrócić czas wprowadzania ich na rynek.

Maszyna badawczo-rozwojowa pozwala nam być znacznie bardziej elastycznym i skutecznym partnerem dla naszych klientów, szybko przekształcając ich kreatywną wizję w rzeczywiste próbki produktów. Dodatkowo maszyna usprawni naszą współpracę z dostawcami, umożliwiając testowanie i eksperymentowanie z nowymi farbami, lakierami oraz podłożami przed ich wprowadzeniem na rynek - powiedziała Katarzyna Wasilewska, kierownik ds. badań i rozwoju w Masterpress.

Zaangażowanie Masterpress w badania i rozwój

Masterpress konsekwentnie inwestuje w swoje laboratorium badawczo-rozwojowe od ponad dekady. Ta nowoczesna jednostka wyposażona jest w najnowsze narzędzia pozwalające na precyzyjne testowanie wytrzymałości podłoża, poślizgu etykiet, odporności na zadrapania, a także prowadzenie testów starzeniowych w określonej temperaturze, wilgotności oraz z symulacją światła.

Poszerzenie kompetencji badawczo-rozwojowych, pozwala Masterpress realizować kolejny etap długoterminowej strategii wzrostu. Naszym celem jest stymulowanie rynku poprzez promowanie zrównoważonego rozwoju. Chcemy także wspierać branżę etykiet w kreowaniu pozytywnego wizerunku, doskonaląc rozwiązania, które są przyjazne dla środowiska i nadają się do recyklingu - powiedział Jeroen de Haan.

Pomysłowe i nadające się do recyklingu produkty opakowaniowe Masterpress zostały docenione przez branżę w całej Europie. Najnowsze wyróżnienie obejmuje nagrodę AWA Alexander Watson Associates Sleeve Label Award w kategorii „Zwycięzca ekologiczny” dla opakowania TINE 300g Dairy Cup Sleeve.

Opracowano na podstawie informacji firmy Masterpress