MasterTag i ePS: partnerstwo doskonałe
1 Jan 1970 16:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kiedy w 1949 r. firma MasterTag zaczynała swoją działalność w piwnicy sklepu z artykułami żelaznymi Lou Schmidta, nie sposób było przewidzieć, że w przyszłości stanie się jednym z największych dostawców etykiet (tagów) dla firm rolniczych w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj, z tysiącami zamówień wysyłanych każdego dnia, potrzebuje partnera w zakresie oprogramowania i technologii, by zapewnić sobie w przyszłości sukces nie mniejszy od dotychczasowego.

Udane interesy i wzrosty wydajności w MasterTag to zasługa „kluczowego partnerstwa” z ePS. Tom Wiewiora, dyrektor ds. technologii w MasterTag, który przed wkroczeniem do świata druku budował swoją karierę w przemyśle transportowym, podkreśla, że partnerstwo, które firma stworzyła z eProductivity Software (ePS), ma „decydujące” znaczenie dla osiągnięcia jej celów strategicznych. Szczera komunikacja po obu stronach była warunkiem sukcesu naszej relacji – mówi Tom, dodając: ePS jest jednym z najlepszych dostawców oprogramowania, z jakimi pracowałem w trakcie mojej kariery. W przypadku tradycyjnych systemów ERP pozostajesz samotny w morzu klientów z wielu branż, za to ePS rozwija swoje produkty i usługi w taki sposób, by były dopasowane do naszego biznesu, dlatego nas rozumieją. Są responsywni, kiedy ich potrzebujemy. W ogromnym stopniu przyczyniają się do tego, że nasza firma pozostaje konkurencyjna, wydajna i utrzymuje zdolność zapewniania wartości dodanej swoim klientom.

Rozwój na dużą skalę

Rodzinna firma od czterech pokoleń, która może pochwalić się bazą ponad 2000 klientów, przeszła czas wielkich zmian. MasterTag dążyła do znacznego zwiększenia szybkości i wydajności, z jaką może przetwarzać zamówienia w swym zaawansowanym centrum e-handlu dzięki workflow, a następnie wytwarzać je i rozsyłać.

Centrum MasterTag Online eCommerce oraz jego systemy są ściśle zintegrowane z oprogramowaniem ePS Packaging Suite, dzięki któremu osiągnęło 98-procentowy poziom terminowości dostaw (OTD), przy jednoczesnej redukcji kosztów stałych i czasów realizacji zamówień wskutek ograniczenia punktów styku w fazie przedprodukcyjnej o 50%. Po wdrożeniu pakietu ePS Packaging Suite (rozwiązania ERP Radius 8.1 i modułu eCRM) ogólna zdolność realizacji zleceń w systemie wzrosła o 46%. Firma wykorzystała oprogramowanie i wiedzę ePS do skrócenia czasu transakcyjnego w magazynie o ponad 25%. Teraz jest w stanie szybko realizować zamówienia w okresie szczytowego zapotrzebowania i zyskała doskonałą pozycję do dalszego rozwoju. Radius to wysoce skalowalne i wszechstronne rozwiązanie umożliwiające szacowanie, tworzenie harmonogramów, zarządzanie zapasami, planowanie i gromadzenie danych z hali produkcyjnej.

Dodatkowo moduł eCRM zapewnia inteligentną integrację danych, która wykorzystuje ogólnofirmowe dane podstawowe klientów do usprawnienia procesów sprzedaży i zarządzania relacjami. Eliminuje również wyspy informacji i łączy zespoły oraz działy we wspólny, usprawniony workflow.

Tom podkreśla, że eCRM posiada wszelkie funkcjonalności, których potrzebujemy za dobrą cenę, i jest zintegrowany z systemem Radius ERP. Jak dodaje: Mieliśmy tak wiele ruchomych elementów i strumieni danych o klientach, że zebranie wszystkiego razem i stworzenie z tego pojedynczego źródła danych podstawowych było niesamowitym osiągnięciem.

Tom podkreśla również istotne oszczędności kosztów, jakie eCRM zapewnił firmie MasterTag: Oszczędności w pierwszym roku uzyskane dzięki wykorzystaniu eCRM były w stanie pokryć koszty wdrożenia, a jednocześnie zapewniły korzystną redukcję przyszłych kosztów ogólnych. To oznacza, że wdrożyliśmy integrację i funkcjonalność o kluczowym znaczeniu dla prowadzenia naszego biznesu, która spłaciła się w ciągu pierwszego roku – to niesamowite.

Poświęcamy się dostarczaniu produktów wysokiej jakości, z precyzyjną i odpowiednią treścią, sprawdzonych w sprzedaży i w terenie. Koncentrujemy się na zadowoleniu klientów, optymalnym działaniu i spełnianiu obietnic. Dzięki MasterTag Online umożliwiamy klientom reali- zowanie transakcji zgodnie z ich harmonogramem. Zawsze uwzględniamy głos klienta, a naszą misją jest ułatwienie mu pracy – umożliwienie bardziej wydajnego i skutecznego działania jego biznesu. Z pomocą naszych inwestycji w technologię oprogramowania, a także efektywności jesteśmy w stanie zrobić to wszystko bez dodatkowych kosztów.

MasterTag zdecydowała się na inwestycję w Radius i eCRM uznając, że ePS będzie partnerem, który może pomóc jej w osiągnięciu sukcesu dzięki oparciu na wspólnych wartościach stawiających klienta na pierwszym miejscu.

Jak wyjaśnia Tom: Czujemy, że ePS dzieli z nami filozofię zorientowaną na klienta. Tradycyjny system ERP po prostu nie spełnia specyficznych – takich jak nasze w branży poligraficznej – potrzeb operacji produkcyjnych. Tutaj naprawdę potrzeba specjalistycznej platformy wspartej przez zespół posiadający wiedzę na temat konkretnego sektora.

Innym bardzo ważnym aspektem naszej relacji z ePS jest zapewniane przez nią wsparcie biznesowe. Konferencja użytkowników Connect jest tego doskonałym przykładem. Możemy wykorzystać wartościową i bogatą wiedzę specjalistyczną w otoczeniu profesjonalistów z branży, którzy dzielą się najlepszymi praktykami. Dostawcy tradycyjnego ERP nie zapewnią ci takiej wiedzy o branży poligraficznej.

Sukces oparty na danych z potencjałem rozwoju

Kluczowa dla powodzenia tego przedsięwzięcia jest umiejętność wykorzystania mocy danych i ich efektywnego udostępniania w celu usprawnienia przepływu pracy w firmie MasterTag. Dane są atutem, a my chcieliśmy zyskać jedno źródło danych podstawowych. Teraz, po raz pierwszy, nasz CRM, dane klientów i dane Radius ERP są scentralizowane i przekazywane do Centrum MasterTag Online eCommerce – wyjaśnia Tom.

Jak mówi: W ostatecznym rozrachunku partnerstwo z firmą ePS zapewniło nam konkurencyjność dzięki dostarczeniu rozwiązań, które pomagają w ograniczeniu niekontrolowanego rozrostu naszej technologii i umożliwiają nam ograniczenie kosztów stałych oraz rozwój w ramach skalowalnej platformy, przy jednoczesnym podniesieniu produktywności i wydajności.

Dla większości firm, które korzystają z systemu ERP, jest to proces ciągłej ewolucji, do którego kresu nigdy się właściwie nie dociera. Ale w przypadku systemu Radius on naprawdę spełnia potrzeby, ponieważ wydaje się zawsze wyprzedzać nasze działania o krok, gdy mówimy o ich krzywej rozwoju oprogramowania. Produkt eFlow był idealnym przykładem na zilustrowanie tej tezy: właściwy produkt we właściwym czasie.

Radius ERP & eCRM

Radius ERP to opracowane pod kątem przyszłych potrzeb rozwiązanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) z sektora opakowaniowego, które zapewnia podstawowe funkcje biznesowe takie jak kalkulacja kosztów, informacje o zapasach, zarządzanie zamówieniami, szacowanie, planowanie produkcji i harmonogramy. System Radius można rozszerzyć o wiele dodatkowych modułów, które zwiększają jego funkcjonalność i dodatkowo wspierają funkcje biznesowe, zapewniając ciągłość działalności w trudnych warunkach rynkowych poprzez utrzymanie najwyższych poziomów wydajności, maksymalizację wyników biznesowych i zapewnienie widoczności w skali całego przedsiębiorstwa.