Firma Multi Packaging Solutions International (MPS), czołowy dostawca rozwiązań do druku o wartości dodanej i druku opakowaniowego, ogłosił podpisanie listu intencyjnego w sprawie przejęcia firmy Paris Art Label (Paris Art). Akwizycja zostanie poddana standardowym procedurom „due dilligence” oraz akceptacji Zarządu i powinna zakończyć się w dniu 31 marca 2017 r. lub w zbliżonym okresie.
Przejęcie Paris Art, cenionego producenta etykiet i shrink sleeve'ów dla amerykańskich odbiorców, idealnie wpisuje się we wcześniej ogłoszoną przez MPS strategię zwiększania oferty i obecności firmy w globalnej branży etykiet.
Komentując przejęcie dyrektor generalny MPS Marc Shore powiedział: „Czekamy na włączenie Paris Art do rodziny MPS, finalizując naszą analizę 'due diligence' i proces integracji. Obie firmy łączy wspólna wizja: dostarczania innowacyjnych produktów najwyższej jakości naszym odbiorcom. Akwizycja Paris Art jest ważnym krokiem w rozwijaniu naszej oferty dla klientów i osiąganiu strategicznych celów.”
Ron Tarantino, prezes i właściciel Paris Art: „Cieszymy się z możliwości ogłoszenia zbliżającej się transakcji, która będzie korzystna dla naszych klientów, pracowników, dostawców i partnerów. Jesteśmy dumni z wysokiej jakości i innowacyjnych etykiet oraz opakowań shrink sleeve, które projektujemy i dostarczamy czołowym odbiorcom i klientom z branży kosmetycznej od ponad 90 lat. Wierzymy, że MPS będzie doskonałym miejscem dla naszych klientów i pracowników. MPS jest zdecydowany inwestować dodatkowy kapitał, by dalej wspierać tę operację. Dodatkowo jest mi miło zakomunikować, że wspólnie z kierownictwem Paris Art pozostajemy w tej rozwijającej się firmie”.
Na podstawie informacji MPS opracował TK