MPS podpisało list intencyjny z firmą Paris Art Label
1 Jan 1970 07:29

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Multi Packaging Solutions International (MPS), czołowy dostawca rozwiązań do druku o wartości dodanej i druku opakowaniowego, ogłosił podpisanie listu intencyjnego w sprawie przejęcia firmy Paris Art Label (Paris Art). Akwizycja zostanie poddana standardowym procedurom „due dilligence” oraz akceptacji Zarządu i powinna zakończyć się w dniu 31 marca 2017 r. lub w zbliżonym okresie.

Przejęcie Paris Art, cenionego producenta etykiet i shrink sleeve'ów dla amerykańskich odbiorców, idealnie wpisuje się we wcześniej ogłoszoną przez MPS strategię zwiększania oferty i obecności firmy w globalnej branży etykiet.

Komentując przejęcie dyrektor generalny MPS Marc Shore powiedział: „Czekamy na włączenie Paris Art do rodziny MPS, finalizując naszą analizę 'due diligence' i proces integracji. Obie firmy łączy wspólna wizja: dostarczania innowacyjnych produktów najwyższej jakości naszym odbiorcom. Akwizycja Paris Art jest ważnym krokiem w rozwijaniu naszej oferty dla klientów i osiąganiu strategicznych celów.”

Ron Tarantino, prezes i właściciel Paris Art: „Cieszymy się z możliwości ogłoszenia zbliżającej się transakcji, która będzie korzystna dla naszych klientów, pracowników, dostawców i partnerów. Jesteśmy dumni z wysokiej jakości i innowacyjnych etykiet oraz opakowań shrink sleeve, które projektujemy i dostarczamy czołowym odbiorcom i klientom z branży kosmetycznej od ponad 90 lat. Wierzymy, że MPS będzie doskonałym miejscem dla naszych klientów i pracowników. MPS jest zdecydowany inwestować dodatkowy kapitał, by dalej wspierać tę operację. Dodatkowo jest mi miło zakomunikować, że wspólnie z kierownictwem Paris Art pozostajemy w tej rozwijającej się firmie”.

Na podstawie informacji MPS opracował TK