Nowa butelka piwa Specjal od Ardagh Group
1 Jan 1970 13:44

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Należące do Grupy Żywiec piwo Specjal dostępne jest od wiosny w nowej, zwrotnej butelce 500 ml. Za jej produkcję odpowiedzialny jest Ardagh Group. Butelka razem z odświeżoną etykietą podkreśla charakter piwa i jest bardziej przyjazna dla środowiska.

Marka Special kładzie duży nacisk na regionalność. Nie tylko odwołuje się do lokalnych tradycji, ale także powstaje we współpracy z dostawcami ze swojego regionu. Stąd też na etykiecie i kontr-etykiecie pojawiły się nowe ikony: Browar z regionu, Słodownia z regionu, Jęczmień z regionu, Drukarnia z regionu, a także rycina Browaru Elbląg, sygnatura tamtejszych piwowarów oraz herb miasta.

Nowa butelka ma unikalny kształt i charakterystyczny grawerunek na szkle. „Jest ona dla nas ważnym elementem marki, który sprawia, że już wizualnie odróżniamy się od innych piw na półce. Jej kształt dodatkowo podkreśla unikalność i regionalność Specjala, a na odświeżonych opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla tej marki” - informuje Barbara Rychel, zarządzająca marką Specjal.

Istotnym działaniem pro-środowiskowym było odchudzenie butelki. Jest ona lżejsza od poprzedniej o 10 gramów. „To subtelna wydawałoby się różnica, która ma jednak ogromne znaczenie dla ochrony środowiska naturalnego. W skali całego procesu dystrybucji i logistyki przekłada się ona na liczoną w tonach redukcję masy ładunku. Efektem tego jest ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz zmniejszenie śladu węglowego. Cieszymy się, że już po raz kolejny mogliśmy współpracować z Grupą Żywiec, a przede wszystkim z tego, że nasze spojrzenia na kwestie ekologii są zbieżne” podkreśla Barbara Maciałczyk, kierownik marketingu Ardagh Group.

Źródło: Ardagh Group