Nowa platforma publicystyczna Metsä Board
1 Jan 1970 09:52

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wciąż wzrasta zapotrzebowanie na łatwo zrozumiałe informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju. Tworząc platformę „Sustainability Unfolded”, należąca do Metsä Group spółka Metsä Board chce zapewnić w zorientowany na potrzeby konsumentów i innowacyjny sposób przedstawiać tematy z zakresu zrównoważonego rozwoju i znajdowania odpowiednich rozwiązań, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju opakowań. Cele firmy są jasne: większa wiedza, obalenie mitów i pomoc w dokonywaniu właściwych codziennych wyborów.

Kiedy mówimy o zrównoważonym rozwoju, tematy takie jak wylesianie, zmiana klimatu, recykling i greenwashing z pewnością zasługują na uwagę. W dobie nadmiaru informacji korporacje muszą znaleźć sposób na demokratyzację wiedzy o zrównoważonym rozwoju i uczynienie jej bardziej dostępną i zrozumiałą. Metsä Board postanowiła zająć się tym w nowy sposób.

Sposób, w jaki »Sustainability Unfolded« przedstawia te złożone kwestie, odbiega od stylu komunikacji typowego dla sektora B2B. Naszym celem jest pobudzenie i zaangażowanie czytelnika, a także zachęcenie wszystkich do spojrzenia na te tematy z szerszej perspektywy. Stworzyliśmy platformę publicystyczną, aby zwiększyć zainteresowanie dzięki intrygującym nagłówkom i treściom, które odbiorcy będą chcieli dalej poznawać – stwierdziła Marjo Halonen, Metsä Board VP Communications.

Informacje oparte na faktach i danych stanowią główną treść „Sustainability Unfolded” i są przedstawione w sposób łatwy do przyswojenia. Ich związek z tekturą i opakowaniami jest opisany w szerszym kontekście.

Nie zamierzamy przedstawiać wyłącznie naszych poglądów, ale chcemy zająć się tymi tematami z szerszego punktu widzenia, zorientowanego na konsumenta. Zrównoważony rozwój to temat, który ma wiele aspektów. Występuje również wiele błędnych przekonań, z którymi trzeba się zmierzyć. Oczekujemy, że nasza inicjatywa przyczyni się do lepszego poznania tych zagadnień i dostarczy informacji, które są niezbędne do podejmowania właściwych, świadomych i zrównoważonych wyborów – powiedziała Anne Uusitalo, Metsä Board Sustainability Director.

Platforma „Sustainability Unfolded” udostępnia zbiór artykułów redakcyjnych, którym towarzyszą wywiady ze specjalistami i influencerami – zróżnicowaną grupą autorów, dzielących się swoimi poglądami i spostrzeżeniami, wnosząc nowe spojrzenie na te ważne tematy.

Opracowano na podstawie informacji firmy Metsä Board