Nowe opakowanie przyciąga klientów
1 Jan 1970 11:27

Przedsiębiorstwo RPC Superfos pomogło stworzyć nowe, stylowe opakowanie dla norweskiej firmy Mills DA, zaprojektowane z myślą o tym, aby utrzymać lojalność klientów i ożywić ich zainteresowanie markami margaryny tego producenta.

Produkty norweskiej firmy Mills wspierają zdrowy tryb życia. Jej margaryny, w tym Soft Flora – która zawiera głównie nordycki olej canola – oraz Vita hjertego’ zrobiona z oleju słonecznikowego i canola, mają bardzo mało tłuszczów nasyconych i pyszny smak, a ponadto można je smarować zaraz po wyjęciu z lodówki. Odświeżenie wizerunku tych produktów w ulepszonym, specjalnie zaprojektowanym opakowaniu RPC Superfos jest odpowiedzią na fakt, że rynek margaryny jest silnie konkurencyjny i wymaga m.in. ciągłego rozwoju opakowań. Jak wyjaśnia Ole Kristian Vestbekken, starszy konsultant ds. opakowań w Mills:

„Wprowadzenie nowego opakowania pozwoliło nam z powodzeniem stworzyć na półce silny wizerunek rodziny produktów dla margaryn Vita hjertego’ i Soft Flora, z których każda dostępna jest w trzech wielkościach. Wszystkie wersje mają taką samą prezentację wizualną.”

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu. Opakowanie jest łatwo rozpoznawalne, co wzmacnia relację między naszymi produktami i naszymi klientami. Stworzyliśmy własny, odmienny styl dla margaryn Soft Flora i Vita hjertego’, który nie pozostawia wątpliwości, kto jest właścicielem marki”.

Firma Mills poświęciła szczególną uwagę projektowi pokrywki, aby zapewnić klientom doskonały produkt zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Grafika sygnalizuje miękkość i naturalne składniki. Zdobienia i wykończenie graficzne były możliwe dzięki etykietowaniu w formie – nawet na obrzeżu – a na wgłębieniu pokrywki znalazło się miejsce na przekaz skierowany do klienta, np. wybierz dla serca i łatwe smarowanie.

„Jakość pokrywki jest bardzo ważna. Wybraliśmy dobrze dopasowaną i wytrzymałą pokrywkę wciskaną, która nie pęknie nawet przy częstym używaniu” – mówi Ole Kristian Vestbekken.

Zespół z Mills oraz zewnętrzny projektant przemysłowy współpracowali z RPC Superfos nad tworzeniem nowego opakowania, które jest formowane wtryskowo z polipropylenu.

„Ten projekt rozwojowy potoczył się idealnie, wręcz podręcznikowo” – podsumował Ole Kristian Vestbekken. „Współpracowaliśmy bardzo ściśle z RPC Superfos, dzieliliśmy się pomysłami i realizowaliśmy najlepsze z nich”.

Źródło: RPC Superfos