Nowe rozwiązanie Esko do zarządzania treścią
1 Jan 1970 14:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zarządzanie treścią w WebCenter firmy Esko przynosi markom znaczne oszczędności czasu i kosztów - jeden z międzynarodowych klientów skrócił czas realizacji całego procesu etykietowania z 14 tygodni do zaledwie 14 dni dzięki uporządkowaniu treści.

Wskutek globalnej pandemii konsumenci przywiązują dzisiaj znacznie większą wagę do bezpieczeństwa i higieny żywności, podaje firma doradcza McKinsey. W miarę jak marki dostosowują swoje opakowania i etykiety do zmieniających się przepisów i regulacji prawnych, istotne jest, aby szybkość wprowadzania produktów na rynek nie odbywała się kosztem dokładności, co mogłoby podważyć zaufanie klientów.

Matthew Haws, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Esko Brand Solutions, powiedział: W rzeczywistości wiele firm nadal pracuje z wykorzystaniem niepowiązanych procesów, co stanowi prawdziwe pole minowe, jeśli chodzi o zatwierdzenia. W przypadku branż podlegających silnym regulacjom prawnym, takich jak na przykład branża farmaceutyczna, spowalnia to czas realizacji, jeśli wielu interesariuszy zmaga się ze śledzeniem różnych wersji zarówno treści, jak i projektów graficznych w celu ich zatwierdzenia.

Funkcja zarządzania treścią w oprogramowaniu Esko WebCenter, która obejmuje zarówno elementy opakowań, jak i strukturalne, ułatwia zespołom określanie i zarządzanie treścią oraz jej ponowne wykorzystywanie w projektach graficznych, łącząc treść i zarządzanie bezpośrednio w procesie tworzenia grafiki.

To indywidualne źródło prawdy pomaga markom poruszać się wśród zawiłości zarządzania treścią podczas tworzenia i marketingu produktów konsumenckich - kontynuuje Haws. Zwiększona wydajność, szybszy czas realizacji i lepsza jakość mogą być zaplanowane w formie jednego centralnego procesu.

Ustrukturyzowana zawartość WebCenter koordynuje działania regulacyjne w całej firmie, również w odniesieniu do podmiotów stowarzyszonych i partnerów, w ramach jednego systemu ściśle zintegrowanego z działami etykiet i opakowań. Dzięki wspólnej edycji i ulepszonej identyfikowalności zespoły ds. marki mogą z pełnym zaufaniem ponownie wykorzystywać zatwierdzone treści dla etykiet, instrukcji użycia i ulotek.

W sytuacji, gdy każdy element składający się na etykietę lub opakowanie produktu konsumenckiego musi być tworzony i zatwierdzany w szybkim tempie, możliwość zarządzania tymi procesami w przypadku każdego produktu – nawet takiego jak kody kreskowe i symbole – z pomocą jednego systemu gwarantuje, że opakowania i etykiety są zgodne z przepisami i wolne od błędów.

Wyeliminowanie podatnych na błędy procesów ręcznych i zwiększenie wydajności poprzez automatyczne wprowadzanie treści do artworków jest nieocenione, gdy dokładność ma kluczowe znaczenie dla utrzymania zaufania do marki. Efekt influencera już wcześniej ugruntował zaufanie konsumentów do marek jako główny czynnik przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Pandemia spotęgowała potrzebę utrzymania przez marki zaufania konsumentów jako potężnego narzędzia marketingowego.

Opracowano na podstawie informacji firmy Esko