Nowe znaczniki NFC firmy Avery Dennison do opakowań detalicznych
1 Jan 1970 10:01

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Avery Dennison ogłosiła wprowadzenie ultra-małych wersji swoich popularnych tagów NFC, AD Circus Mini NTAG213 i AD Microblock ICODE SLIX, aby zaspokoić zapotrzebowanie na coraz mniejsze opcje znakowania w handlu detalicznym, branży opakowaniowej, farmaceutycznej i kosmetycznej.

Okrągły AD Circus Mini NTAG213 ma średnicę 16 mm i jest przeznaczony do zastosowań związanych z obsługą klienta, natomiast AD Microblock ICODE SLIX o wymiarach 8 x 8 mm (0,31 x 0,31 cala) ma służyć przede wszystkim do uwierzytelniania i ochrony marki.

NFC umożliwia konsumentom interakcję z markami w sposób wykraczający poza punkt sprzedaży oraz dostarcza przydatnych informacji o produkcie: z czego jest wykonany, jak go używać i jak poddać recyklingowi. Dzięki możliwości dostępu do tych informacji za pomocą jednego dotknięcia telefonu, wspiera to bardziej świadome podejście do produkcji i wykorzystania dóbr konsumpcyjnych - mówi Max Winograd, wiceprezes platformy atma.io i powiązanych produktów w Avery Dennison Smartrac.

Winograd dodaje: Inteligentne opakowania dla produktów konsumenckich wymagają coraz mniejszych wkładek, które są bezproblemowo wbudowywane w opakowania i urządzenia. Projektanci potrzebują produktów, które pozwalają na interakcje cyfrowe, a ten cel można osiągnąć dzięki takim mniejszym, ale mającym wielkie możliwości wkładkom. Te dwa nowe dodatki do naszego portfolio zapewniają markom doskonałe możliwości wbudowywania doznań cyfrowych bliźniaków w ich linie produktów.

Opracowano na podstawie informacji firmy Avery Dennison