Nowy dyrektor generalny w firmie XSYS
1 Jan 1970 12:43

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma XSYS, wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań dla rynków druku fleksograficznego, typograficznego i przygotowania do druku, ogłosiła, że w dniu 15 listopada br. stanowisko dyrektora generalnego obejmuje Oliver Dohn.

Odchodząca dyrektor generalna Dagmar Schmidt odgrywała wiodącą rolę w firmie przez ponad 25 lat, zajmując wiele stanowisk kierowniczych i pełniąc m.in. funkcje dyrektorki ds. transformacji w całej grupie, dyrektorki operacyjnej, a od lutego 2022 r. także dyrektorki generalnej. Podczas swojej kadencji z powodzeniem doprowadziła do wydzielenia firmy z Flint Group i przekształciła ją w globalnego lidera branży opakowań z nadrukiem fleksograficznym.

Dagmar Schmidt przeprowadziła również firmę przez kryzys związany z COVID-19, a ostatnio pomogła w przebrnięciu przez trudną sytuację makroekonomiczną, związaną ze znacznymi podwyżkami kosztów surowców oraz inflacją kosztów pracy. Schmidt zdecydowała, że nadszedł czas, aby zająć się innymi przedsięwzięciami. Rada Nadzorcza serdecznie dziękuje za jej stabilne przywództwo i wszystko, co wniosła do spółki na przestrzeni lat, i z niecierpliwością oczekuje na możliwość skorzystania z jej wiedzy specjalistycznej jako doradcy na poziomie Rady Nadzorczej.

Oliver Dohn zastępuje Dagmar Schmidt na stanowisku CEO XSYS i dołącza do Rady Dyrektorów. W ostatnim czasie pełnił funkcję dyrektora generalnego Felss Group, globalnego lidera technologicznego i producenta komponentów dla całej branży mobilności. Wcześniej pełnił funkcje kierownicze w Oerlikon Drive Systems, Bombardier Transportation i General Motors. Zarząd XSYS jest w pełni przekonany, że nowy dyrektor będzie nadal rozwijał sukcesy XSYS i oczekuje, że pod jego kierownictwem firma utrzyma miejsce w czołówce pod względem innowacyjności, będzie się nadal rozwijać i poprawiać doskonałą reputację, jaką cieszy się wśród swoich klientów.

Opracowano na podstawie informacji firmy XSYS