Nowy dyrektor w firmie Coveris
1 Jan 1970 13:13

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dokonując strategicznego posunięcia potwierdzającego zaangażowanie w zrównoważony rozwój, Coveris, wiodący europejski producent opakowań, powołuje Martina Berlekampa na stanowisko Dyrektora Grupy Coveris ds. zrównoważonego rozwoju.

Kilka lat temu firma Coveris wprowadziła swoją wizjonerską strategię zrównoważonego rozwoju „No Waste”, ukierunkowaną na walkę z odpadami we wszelkich postaciach. W ramach tej strategii Coveris rozpoczęła niedawno, pod nazwą ReCover, swoją przełomową działalność w dziedzinie recyklingu. Zatrudnienie dr Martina Berlekampa, uznanego eksperta ds. zrównoważonego rozwoju, dopełnia przygotowania firmy, wspierając ją w skutecznej realizacji całego programu zarządzania środowiskowego i społecznego (ESG) oraz urzeczywistnienia aspiracji do zostania liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.

Martin Berlekamp, który otrzymał tytuł doktora chemii na Uniwersytecie w Münster w Niemczech, wnosi ze sobą bogatą wiedzę branżową i udokumentowane doświadczenie w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG. Martin, który wcześniej stał na czele działu zrównoważonego rozwoju w Grupie adapa (dawniej Schur Flexibles), od ponad pięciu lat konsekwentnie kieruje skutecznymi inicjatywami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Jego bogate doświadczenie na globalnym rynku opakowaniowym obejmuje kluczowe role w działalności badawczo-rozwojowej (R&D), zarządzaniu produktami i rozwojowi technologii w firmach będących liderami branży, takich jak Klöckner Pentaplast i Liveo Research (dawniej Bilcare Research). Martin był i nadal będzie głęboko zaangażowany w kształtowanie przyszłości sektora opakowaniowego poprzez aktywny udział w głównych stowarzyszeniach branżowych i grupach zadaniowych.

Christian Kolarik, dyrektor generalny (CEO) Coveris, powiedział: Coveris aspiruje do przewodzenia w dążeniach europejskiego sektora opakowaniowego do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju. Wyjątkowe doświadczenie Martina doskonale pasuje do naszych celów zrównoważonego rozwoju i pomoże nam i naszym klientom je osiągnąć.

Opracowano na podstawie informacji Grupy Coveris