Nowy dyrektor zarządzający w firmie Tarsus
1 Jan 1970 08:51

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nick Davison przejmuje od Lisy Milburn obowiązki dyrektora zarządzającego działu Etykiet firmy Tarsus (Tarsus Labels Group), organizatora serii międzynarodowych targów i imprez branżowych Labelexpo oraz wydawcy magazynu Labels & Labeling.

Zmiana kierownictwa to pokłosie wcześniejszej nominacji Milburn na stanowisko dyrektorki Grupy oraz jej przystąpienia do zarządu Tarsus, w związku z czym będzie zarządzać kluczowymi oddziałami firmy, w tym Etykiet, Przestrzeni Powietrznej i Kosmicznej, OFFPRICE, FounderMade oraz Tarsus Media, a także odpowiadać za wspieranie jej organicznego rozwoju. Milburn – prawdziwa instytucja w Tarsus Group – pracuje w niej od ponad 20 lat i w tym czasie pokonała wiele szczebli kariery.

Nick Davison przyszedł do Tarsus z Hyve Group, w którym kierował portfolio Breakbulk, globalnej serii wydarzeń poświęconych logistyce projektowej oraz branży ładunków ponadgabarytowych. W swej roli Davison zarządzał pięcioma imprezami na czterech kontynentach oraz comiesięcznym wydawnictwem. Do jego innych zadań należało kierowanie Sprint/Autumn Fair, największą brytyjską imprezą targową.

Doug Emslie, dyrektor generalny Tarsus Group, powiedział: Z największą przyjemnością witam Nicka Davisona na pokładzie w roli nowego dyrektora zarządzającego Tarsus Labels Group w czasie, gdy biznes odbija się od dna i w okresie poprzedzającym nasze główne wydarzenie, Labelexpo Europe 2023.

Davison będzie mógł liczyć na wsparcie dotychczasowego zespołu kierowanego przez dyrektora strategicznego Andy'ego Thomasa-Emansa oraz dyrektor ds. portfolio Jade Grace.

Opracowano na podstawie informacji Tarsus Group