Nowy szef działu serwisu Heidelberg Polska
1 Jan 1970 14:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Z dniem 1 lutego br. roku obowiązki Dyrektora Serwisu firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o. obejmuje Bartosz Rusin. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur serwisu Heidelberg Polska oraz całej grupy Heidelberg.

Bartosz Rusin jest absolwentem Instytutu Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 24 lat. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Kierownika Serwisu ds. SystemService i Projektów Inwestycyjnych oraz Department Head Service w Centrum Usług Wspólnych SSC EE, a przez ostatnie dwa lata na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Materiałów i Wsparcia Procesów Produkcji.

Jesteśmy przekonani, że powołanie Pana Bartosza Rusina na to nowe stanowisko pozwoli na rozwój kompleksowej oferty serwisowej w zakresie codziennej opieki nad maszynami i systemami Heidelberga w polskich drukarniach oraz wdrażanie usług cyfrowych – czytamy w komunikacie prasowym Heidelberg Polska.

Opracowano na podstawie informacji Heidelberg Polska