Odkryj na nowo możliwości personalizacji opakowań!
1 Jan 1970 08:15

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Odkryj na nowo możliwości personalizacji opakowań na targach Personalisation Experience 2024! Spersonalizowane opakowania zyskują na popularności na całym świecie. Wychodząc poza tradycyjne dodanie nazwy i adresu, konsumenci poszukują produktów szytych na miarę. Dzięki temu czują się wyjątkowi i dowartościowani. W rezultacie klienci szczególnie chcą współpracować z markami, które oferują personalizację. I są gotowi zapłacić za to więcej!

Pytanie brzmi… czy wykorzystujesz już tę szansę i wzbogacasz swoją ofertę o spersonalizowane produkty? Jeśli nie, być może nadszedł czas, aby dodać to do planu rozwoju swojej firmy. A jeśli zastanawiasz się, od czego zacząć personalizację lub rozważasz kolejny krok w tym kierunku, Personalisation Experience jest WŁAŚCIWYM miejscem.

W dniach 19-22 marca 2024 roku w Amsterdam RAI w Holandii w ramach wydarzenia Personalisation Experience odbędzie się wystawa wypełniona technologiami umożliwiającymi personalizację, a także kompleksowy jednodniowy program konferencji.

Aby dowiedzieć się, na czym polega komercyjna wartość personalizacji i jak wykorzystać ten trend, będzie można posłuchać wypowiedzi wielu ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Prelegenci, którzy już potwierdzili swoją obecność, to:
– Dans Rozentals z firmy Printful, który przedstawi swoje poglądy podczas prezentacji „Personalisation odyssey: on-demand excellence and consumer-centric mastery” (Odyseja personalizacji: doskonałość na żądanie i mistrzostwo zorientowane na konsumenta)
– dr Dominik Walcher z Uniwersytetu w Sazburgu, który wygłosi wykład „How Generation Y are using mass customisation to create themselves as their own brand” (Jak pokolenie Y wykorzystuje masową personalizację, aby stworzyć własną markę)
– Bernd Zipper z firmy ZipCon Consulting, który dokona analizy „How AI is changing the face of mass personalisation and what the industry needs to do to catch up” (Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze masowej personalizacji i co branża musi zrobić, aby nadrobić zaległości)

Możesz również odwiedzić nowe wydarzenie edukacyjne „Personalise Make Wear”, w ramach którego można wziąć udział w prowadzonych przez ekspertów prezentacjach najnowszych technologii personalizacji w ramach kompleksowej produkcji, jak również w serii dyskusji.

Udział w Personalisation Experience obejmuje także wstęp na FESPA Global Print Expo, flagowe międzynarodowe wydarzenie dla drukarń specjalistycznych, podczas którego będzie można zobaczyć wszystkie najnowsze osiągnięcia w cyfrowym druku wielkoformatowym, druku na tkaninach i sitodruku, jak również ekscytujące, rozwijające się zastosowania, takie jak wystrój wnętrz i opakowania.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Personalisation Experience i zgłosić swój udział w wydarzeniu i konferencji, należy odwiedzić stronę www.personalisationexperience.com. Rejestrując się przed 19 lutego i podając kod promocyjny PEX418 można zaoszczędzić 30 euro na bilecie.

Czas wyjść poza nazwy i adresy wstawiane przez korespondencję seryjną i naprawdę skupić się na tym, jak przyciągnąć uwagę i zwiększyć zaangażowanie marki. Możliwości personalizacji opakowań są o wiele szersze, niż mogłoby się wydawać.

Do zobaczenia! Na pewno dowiesz się więcej!

Artykuł sponsorowany