Plast-Box z rosnącą sprzedażą
1 Jan 1970 08:37

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kleinunternehmen, Paprika, Fotografische Themen, Farbbild, Gesundes Essen

Grupa kapitałowa Plast-Box w pierwszym kwartale 2017 roku osiągnęła 10% wzrostu sprzedaży i wypracowała 1,6 mln zł zysku netto, co przekłada się na stopę zysku netto wynoszącą 4%.

W tym okresie spółka córka Plast-Box Ukraina uzyskała 49% wzrostu przychodów, notując wartość 68 mln UAH - zysk netto wyniósł natomiast 5,4 mln UAH przy stopie 8%, a EBITDA 10,5 mln UAH (15,4%).

W pierwszych trzech miesiącach roku grupa Plast-Box kontynuowała działania proeksportowe, realizując 63% udziału eksportu w sprzedaży ogółem oraz 37,9% sprzedaży do Unii Europejskiej. „Nasz udział w rynku europejskim jest wciąż bardzo mały, co wskazuje na ogromne możliwości wieloletniego rozwoju” - komentuje Krzysztof Pióro, wiceprezes zarządu Plast-Box S.A. „Jesteśmy znaczącym wytwórcą opakowań z tworzyw sztucznych pracującym w formule B2B, który zamierza tywność w niemal wszystkich krajach na naszym kontynencie” – dodaje.

Źródło: Plast-Box