Plast-Box: zdalna obsługa sieci sprzedaży B2B
1 Jan 1970 13:16

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Cyfrowe rozwiązania są niezbędne w nowoczesnym biznesie. Plast-Box, czołowy producent opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, proponuje swoim klientom skorzystanie z nowoczesnej platformy stworzonej na potrzeby firm z sektora B2B. Za pośrednictwem tego narzędzia kontrahenci mają możliwość składania zamówień online, w każdym miejscu i o dowolnej porze. Strona umożliwia również śledzenie historii, kontrolowanie i zarządzanie rozliczeniami, a także pobieranie potrzebnej dokumentacji. Dzięki temu klienci mają zdalny dostęp do kluczowych zasobów 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Platforma e-commerce to rozwiązanie, które wprowadziliśmy w dobie postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb naszych klientów biznesowych. Tym samym oferujemy nie tylko wyższy poziom standardów w obsłudze klienta, ale również optymalizację współpracy handlowej. Platforma e-commerce pozwala na łatwiejsze i szybsze zamawianie produktów, co skraca czas realizacji zamówień i umożliwia szybsze dostawy – mówi Artur R. Skonieczny, Dyrektor Handlowy Grupy Plast Box.

Strona umożliwia również łatwy dostęp do szczegółów oferty Plast-Box. Klienci mogą sprawdzić na niej ceny i dostępność danego produktu. Ponadto system umożliwia tworzenie dedykowanych rozwiązań dla danej osoby na podstawie historii zamówień. Dla klientów sektora B2B, którzy potrzebują elastycznych i łatwych w użyciu narzędzi, platforma e-commerce Plast-Box jest idealną opcją. To nie tylko wygodne, ale również intuicyjne i przejrzyste w obsłudze narzędzie. Interfejs systemu jest zaprojektowany w sposób, który umożliwia klientom łatwe i szybkie składanie zamówień, bez zbędnych i skomplikowanych procedur. Dzięki temu korzystanie z platformy e-commerce jest proste i przyjemne, co zwiększa komfort pracy z systemem i oszczędza czas.

Pierwsze opinie klientów, którzy korzystają z naszej platformy e-commerce, utwierdzają nas w przekonaniu, że stworzenie jej było dobrym posunięciem. Zachęcam do sprawdzenia jej możliwości każdego, kto szuka sposobu na optymalizację współpracy handlowej z Plast-Box – podsumowuje Artur R. Skonieczny.

Opracowano na podstawie informacji firmy Plast-Box