Plastikowa butelka pasuje jak ulał
1 Jan 1970 12:44

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

image007Formowane na indywidualne zamówienie butelki RPC Promens Consumer Llantrisant wyróżniają na półkach sklepowych nową serię zdrowych napojów probiotycznych.

Firma Plenish z siedzibą w Londynie wykorzystuje butelki PET 330 ml z oferty RPC do pakowania wszystkich trzech wersji smakowych – limonkowo-ogórkowej, ananasowo-imbirowej i jagodowo-gruszkowej – swoich ekologicznych napojów Water+. Ten pierwszy na rynku niemleczny napój probiotyczny promuje bezcukrowe nawodnienie organizmu oraz zdrowe jelita i układ odpornościowy.

Przejrzyste butelki RPC stwarzają silny efekt na półce, gdzie prezentują się z gracją, a zarazem imponująco. Linie o subtelnym zarysie przechodzą płynnie w dużą powierzchnię doskonale nadającą się do umieszczenia przyciągających oko etykiet.

„Zaprojektowaliśmy kształt tej butelki tak, by pasował do naszego istniejącego asortymentu tłoczonych na zimno soków w wersjach pojemnościowych 250 ml i 500 ml. Jesteśmy zachwyceni, że firma RPC potrafiła zrealizować ten zamysł” – powiedziała Amanda Grace, menedżer ds. operacyjnych i łańcucha dostaw w Plenish.

Seria „WATER+” firmy Plenish to prosty i wygodny sposób na rozpoczęcie oczyszczania organizmu lub zdrowej diety. Może ona pomóc konsumentom, którzy odczuwają wzdęcia po jedzeniu, chcą stracić na wadze albo są uzależnieni od kofeiny, cukru lub smażonych potraw.

„Z RPC współpracowało się naprawdę świetnie” – powiedziała na koniec Amanda. „Byli nawet w stanie tak zsynchronizować pracę ze swoim partnerem dostarczającym oprzyrządowanie, aby skrócić czas realizacji zamówienia i zdążyć z dostawą butelek w sam raz na naszą ogólnokrajową premierę produktu. Bez wahania będziemy korzystać w przyszłości ponownie z ich usług”.

Źródło: RPC