Polska Izba Druku zaprasza na wyprawę do Chin
1 Jan 1970 08:44

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Polska Izba Druku w ramach swoich zadań dedykowanych środowisku poligrafów i konwerterów planuje organizację wyjazdów studyjnych do krajów, których przemysł oferuje ciekawe rozwiązania dla firm działających w naszej branży. Jednym z miejsc, do których chciałaby zawitać, są Chiny.

Jak podkreśla Jacek Kuśmierczyk, prezes PID: Chiny to dzisiaj niewątpliwie wyjątkowo inspirujące źródło alternatywnych rozwiązań. Stąd po długim okresie pandemicznych restrykcji powodujących zamknięcie tego rynku dla przyjezdnych chcemy skorzystać z pierwszej nadarzającej się okazji zorganizowania misji gospodarczej do Kraju Środka.

Na początku listopada (01 - 04.11) w Shanghaju odbędą się jedne z najważniejszych targów dedykowanych branży poligraficzno-konwertingowej All in Print. Wydarzenie to współorganizowane przez operatora targów Drupa zgromadzi wszystkich najważniejszych producentów sprzętu i materiałów z rynków dalekiego wschodu. Po 3 letniej przerwie będzie to świetna okazja do weryfikacji ofert zwyczajowo dostępnych w Polsce.

Wstępny program oraz zasady odpłatności za udział w misji:

26.10 - Wylot z Warszawy do Pekinu;

27.10 - Przylot, zakwaterowanie w hotelu i zwiedzanie głównych atrakcji miasta. W miarę możliwości spotkanie z ambasadorem Rzeczypospolitej Polskiej;

28.10 – Ciąg dalszy programu turystycznego, w tym wyjazd do pierwszej bramy Wielkiego Muru;

29.10 - Transfer do miasta Tianjin i zakwaterowanie w hotelu;

30.10 - Zwiedzanie zakładów firmy Masterwork Group Co Ltd oraz w miarę dostępnego czasu lokalnych firm poligraficzno-konwertingowych;

31.10 - Zwiedzanie firm w okolicy Tianjin, a po południu transfer do Szanghaju;

01.11 - Zwiedzanie targów All in Print i spotkania z organizacjami producentów maszyn i materiałów;

02.11 - Program jak w dniu poprzednim;

03.11 - Wizyta w fabryce firmy Heidelberg w Qinqpu (Shanghai);

04 - 05.11 - Zwiedzanie atrakcji turystycznych w Szanghaju;

06.11 - Wylot do Polski - przylot tego samego dnia.

Wstępna propozycja zasad uczestnictwa:

Po stronie uczestników jest koszt zakupu biletów lotniczych w obie strony do/z Chin (rozbieżność cenowa waha się w przedziale od ok. 4.500 zł za bilet w klasie ekonomicznej, poprzez ok. 8.000 zł w klasie premium, po ok. 12.000 zł w klasie biznes) oraz koszty hoteli (do wyjaśnienia jednak nie mniej niż 800/1000 zł za noc w pokoju 2 osobowym) i opłaty wizowe.

Pozostałe koszty transferów, aprowizacji, atrakcji turystycznych, wejściówek na targi, tłumaczy i przewodników po oszacowaniu PID postara się podzielić pomiędzy uczestników i sponsorów misji, których Izba będzie starała się pozyskać. Organizatorzy przewidują dla uczestników możliwość zabrania osób towarzyszących, dla których przygotowany zostałby alternatywny program.

Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o kontakt pod adresem: izbadruku@izbadruku.org.pl.

Opracowano na podstawie informacji Polskiej Izby Druku