VPK Group uruchomiła – na razie na rynku brytyjskim, wkrótce również w innych krajach Europy – innowacyjny portal internetowy „My VPK”, który umożliwia klientom składanie zamówień i kontrolowanie ich realizacji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Opracowany we współpracy z kluczowymi klientami w Wielkiej Brytanii, nowy portal zapewni im lepszą obsługę poprzez umożliwienie dostępu do wszystkich aktywnych produktów i powiązanych z nimi projektów, w tym do faktur i stanów magazynowych. Dzięki niemu zespoły obsługi klienta VPK mają spędzać mniej czasu na doglądaniu aktualnych zleceń, przeznaczając go na proaktywne zaspokajanie opakowaniowych potrzeb swoich klientów.
Nicolas Macharis, szef sprzedaży międzynarodowej w VPK Group, powiedział: Żyjemy w cyfrowym świecie, więc klienci coraz więcej oczekują w kwestii dostępu do informacji obsługi dostaw ich opakowań. Portal My VPK został opracowany w celu zapewnienia natychmiastowych informacji zwrotnych i komunikacji. Uosabia on naszą przedsiębiorczość i wyraźne skupienie się na doskonaleniu obsługi klientów. Jestem zachwycony, że możemy zaoferować dostęp do niego naszym klientom i z niecierpliwością czekam na rozwój zapewnianych przez niego funkcjonalności, w miarę jak będziemy nadal zaspokajać zapotrzebowanie na nasze zrównoważone opakowania z tektury falistej.
Portal został uruchomiony na Wyspach Brytyjskich, jednak w kolejnych miesiącach tego roku zacznie działać również w innych europejskich krajach. Będzie również stopniowo poszerzany o kolejne funkcjonalności, m.in. dostęp do procesu projektowania opakowań oraz wzmocnienie ochrony procesu współtworzenia wzorów opakowań między klientami a VPK.
Opracowano na podstawie informacji firmy VPK