Poświęć czas, by wspomóc branżę
1 Jan 1970 12:06

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotny jest innowacyjny rozwój w przedsiębiorstwie poligraficznym. Dla wielu osób związanych z branżą offsetową lub realizującą zlecenia głównie w technologii druku offsetowego, innowacja oznacza nowy lub znacząco zmodernizowany produkt lub metody produkcji. Ostatnio pojawiły się przesłanki do ponownego zdefiniowania innowacji pod kątem ich rodzaju. Obecnie wyróżniamy innowacje produktowe, procesowe, marketingowe i organizacyjne. Coraz częściej mówi się o innowacjach rekombinacyjnych, w których przypadku istniejące rozwiązania produktowe lub procesowe są łączone w sposób nowatorski, albo powszechnie stosowane produkty są definiowane na nowo, co prowadzi do innowacji w obszarze lepszej ochrony środowiska, obniżania kosztów produkcji, szybszego przezbrojenia maszyn czy poprawy jakości pracy.

Badania ankietowe (zatytułowane: Struktura i wpływ rozwoju innowacyjnego na konkurencyjność przedsiębiorstw branży druku offsetowego w Polsce), prowadzi na Politechnice Łódzkiej Krzysztof Stall, doktorant Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej PŁ. Ich wyniki pozwolą zrozumieć, w jaki sposób struktura i innowacyjny rozwój wpływają na konkurencyjność przedsiębiorstw branży druku offsetowego w Polsce. Ankieta jest anonimowa, a uzyskane wyniki nie będą w żaden sposób powiązane z konkretnymi przedsiębiorstwami.

Dzięki tego typu badaniom i analizom można lepiej zrozumieć, jak innowacje wpływają na rozwój branży poligraficznej oraz jakie korzyści przynoszą przedsiębiorstwom w kontekście konkurencyjności i efektywności.

Zachęcamy do wypełnienia drukarnie z przeważającą technologią druku offsetowego:

https://docs.google.com/forms/d/136lhFmn-_nWtBBeOy8lLaAfMSUJwjq5k-vDDhoQIRLk/edit?ts=661ebd3f

Opracowano na podstawie informacji MMR Group