Rebranding International Paper na 125-lecie firmy
1 Jan 1970 09:56

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Z początkiem marca br. koncern International Paper ogłosił decyzję o zmianie wizerunku marki, aby dostosować ją do swej strategicznej wizji Budowania Lepszego IP poprzez zrównoważony, zyskowny wzrost i aktywne tworzenie wartości. Ponieważ w 2023 roku firma obchodzi 125. rocznicę istnienia, rebranding podkreśla trwałość International Paper, zrównoważony charakter jej misji oraz oraz zaangażowanie w tworzenie tego, co ważne dla przyszłości.

Nowy wizerunek jest zakorzeniony w dziedzictwie firmy opartym na bezpieczeństwie, etyce i gospodarności. Uosabia odświeżone poczucie celu, energii i optymizmu oraz oznacza kolejny kamień milowy w ewolucji International Paper.
IP spełnia współczesne zapotrzebowanie na odnawialne opakowania z włókien i celulozy, a jednocześnie skupia naszą uwagę na przyszłości - powiedział Mark Sutton, prezes zarządu i dyrektor naczelny International Paper. Rozpoczynając kolejne 125 lat koncentrujemy się na teraźniejszości oraz na tworzeniu tego, co nadejdzie, z myślą o naszych interesariuszach.

Nowy branding będzie wprowadzany na całym świecie począwszy od bieżącego miesiąca, z uwzględnieniem aktualizacji strony internetowej, która zostanie niedługo uruchomiona. Strona ma zapewnić klientom jeszcze lepszą obsługę i stanowić miejsce, w którym klienci będą mogli osobiście przekonać się o zaangażowaniu IP w kreowanie jednej z najlepszych, najbardziej zrównoważonych i odpowiedzialnych firm na świecie.

Opracowano na podstawie informacji firmy International Paper