Rozwój opakowań e-commerce w VPK
1 Jan 1970 08:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na wybór opakowań zabezpieczających produkty kupowane online. Klienci szukają rozwiązań ekologicznych i tworzonych z myślą o środowisku. By ułatwić wybór właściwego opakowania do sprzedaży internetowej, VPK Packaging Polska opracowała katalog z szeroką gamą rozwiązań dedykowanych tej branży.

Aby zakupy w Internecie stały się codziennością, a sklep czy marka osiągnęła sukces, ważnych jest wiele aspektów: niższa cena, większa możliwość wyboru produktów niż w sklepach tradycyjnych, dostęp do zakupów przez całą dobę, możliwości zwrotu bez wychodzenia z domu, różne formy płatności i wreszcie opakowanie, które jest pierwszym fizycznym kontaktem z klientem. Musi ono nie tylko zabezpieczyć zakupiony przedmiot, ale wyróżniać go spośród tysięcy innych, określać markę, być ekologiczne, naturalne, biodegradowalne, wielokrotnego użytku, zwrotne i co ważne: powinno zadbać o pozytywne doświadczenie klienta.

Na bieżąco analizujemy trendy związane z rozwojem e-handlu. Cieszy nas fakt, że konsumenci coraz większą uwagę przywiązują do wyboru ekologicznych opakowań z tektury falistej. Rozwinęliśmy znacząco ofertę dla branży e-commerce, która w wyniku ograniczeń związanych z pandemią silnie się rozrosła. Maszyna VARIO działająca w naszej fabryce w Radomsku nie tylko poszerzyła portfolio produktowe, ale przede wszystkim umożliwiła dalszy rozwój partnerom biznesowym, którzy mogą wybrać właśnie opakowanie z rozwiązaniami idealnymi do sprzedaży „na odległość” i zaspokajającymi wiele potrzeb klienta – mówi Katarzyna Kozłowska, Key Account Manager E-commerce VPK Packaging Polska.

Firma opracowała katalog opakowań dedykowany branży e-commerce. Klienci znajdą w nim przede wszystkim opakowania z podziałem na kategorie, ale także informacje dotyczące surowca oraz zrównoważonego rozwoju, który wpisuje się w działania całej Grupy VPK.

Katalog można obejrzeć lub pobrać na stronie vpk.pl.

Opracowano na podstawie informacji firmy VPK Packaging Polska