Scenografia z tektury w kampanii Grembox
1 Jan 1970 08:59

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Grembox wystartowała z kampanią reklamową; podkreśla w niej dostępność setek wzorów i wariantów opakowań dla e-commerce, które można zamówić online od ręki.

Marka w swoim spocie zestawia ze sobą dwie kontrastujące branże e-commerce: urodę (perfumy) oraz motoryzację (części samochodowe), które w tym przypadku mają dwie mocno różniące się od siebie potrzeby dotyczące opakowań („na flakoniki” i „na felgi”). To uproszczenie pozwala pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, w Grembox znajdzie opakowania odpowiednie do swoich potrzeb – od ręki.

Spot reklamowy w wersji 30 sekundowej można obejrzeć TUTAJ. https://www.youtube.com/watch?v=Q8LvyuwMGC0

Nasi klienci to często sklepy internetowe, które nie mają odpowiedniej przestrzeni magazynowej lub nie chcą ponosić kosztów magazynowania dużej liczby opakowań. Niejednokrotnie muszą dynamicznie reagować na nagłe wzrosty sprzedaży lub potrzeby opakowaniowe związane z nowym asortymentem. Wiemy, że w e-commerce ważny jest czas i ciągłość dostaw. Grembox ze swoją formuła setek wzorów i wariantów opakowań kartonowych dostępnych od ręki idealnie wpisuje się te potrzeby – mówi Sławomir Skwark, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Grembox. Do końca 2024 roku liczba zarejestrowanych w Polsce sklepów internetowych ma przekroczyć 70 tysięcy. Chcemy być w świadomości jak największej liczby osób związanych z tymi biznesami jako partner, który w dziedzinie opakowań zapewnia poczucie spokoju i bezpieczeństwa – dodaje.

W ramach prac nad realizacją spotu reklamowego firma Grembox przyjęła koncepcję osadzenia całej narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co doskonale wpisuje się w jej 30-letnie doświadczenie branżowe.

Na nagraniach widać tysiące magazynowanych opakowań z tektury falistej. Z lewej strony kadru wyłania się wieża z dużych opakowań klapowych, a tła, na których występują przedstawiciele dwóch branż e-commerce, również zostały w pełni wykonane z tektury.

W porównaniu do projektów opakowań, które przygotowujemy dla naszych klientów, realizacja scenografii z tektury była nie tylko łatwym zadaniem, ale też świetną zabawą. W ciągu jednego dnia powstał projekt, wykonano testowe wycięcia na ploterze oraz finalną wersję. Ścianki o wymiarach 3 x 2,5 metra, na tle których występują nasze postacie, zbudowaliśmy z trzech warstw 5-warstwowej tektury o fali EB. Taki materiał jest nam dobrze znany, ponieważ wykorzystywany jest m.in. do produkcji opakowań do transportu urządzeń RTV i AGD czy kartonowych skrzynek na owoce i warzywa – tłumaczy Przemysław Król, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju w Grembox. Co ważne, scenografia została zaprojektowana z myślą o recyklingu i zostanie ponownie przerobiona na papier. Kto wie, może finalnie wróci na rynek w postaci gazety, opakowania lub ... kolejnej scenografii - dodaje.

Kampania obejmuje 30-, 15- i 6-sekundowe spoty reklamowe, reklamy banerowe oraz publikacje w mediach związanych z e-commerce i szeroko pojętym biznesem. Kampania będzie realizowana w kanałach digital w 2024 i 2025 roku. Za produkcję spotu odpowiadał IMPACT Production.

Opracowano na podstawie informacji firmy Grembox