Schur Flexibles zmienia nazwę na adapa
1 Jan 1970 08:52

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zgodnie z firmowym motto przygotowanym na targi FachPack 2022 „future is driven by action” (Działanie kształtuje przyszłość) Schur Flexibles, ekspert w dziedzinie zrównoważonych opakowań giętkich, podjął decyzję o zmianie swej nazwy dla podkreślenia nowej strategii zorientowanej na przyszłość.

Ta szybko rozwijająca się grupa z siedzibą w Austrii zatrudnia 2200 pracowników w 22 zakładach produkcyjnych na terenie 11 krajów. To czołowy rzecznik zrównoważonego rozwoju w opakowalnictwie oraz producent wysoce specjalistycznych folii opakowaniowych. Nowa nazwa – adapa – stanowi logiczny krok dla grupy, której członkowie wzmacniają swoje więzy współpracy odpowiadając na nowe wyzwania.

Była ekspansja – jest sukces

Poprzez swoje ogólnoeuropejskie Centra Doskonałości Schur Flexibles, obecnie adapa, stworzyła silne podstawy działalności oparte na zrównoważonym rozwoju i innowacyjności. Centra te ściśle współpracują między sobą w celu zapewnienia pełnej gamy zintegrowanych rozwiązań w całym łańcuchu wartości dla przemysłu spożywczego, higienicznego, ochrony zapachów i farmaceutycznego. Dzięki temu firma znajduje się na idealnej pozycji, by przyspieszać zmiany korzystne dla świata oraz pełnić rolę zaufanego partnera dla swych klientów.

Juan Luis Martínez Arteaga, dyrektor generalny adapa, komentuje: Chcemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom. Oni wszyscy przyczynili się do naszego sukcesu i pomogli nam dotrzeć do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj, mimo obecnych trudności. Nowa nazwa odzwierciedla naszą wiarę w to, że wspólnie możemy zbudować silne, zrównoważonego podstawy pod przyszły rozwój.

Przystosować się do przyszłości

Nowa nazwa, adapa, wywodzi się od określenia „adaptive packaging” i podkreśla jedną z kluczowych wartości firmy: umiejętność adaptacji do zmieniającego się świata. Nowa firmowa strategia składa się z krótko- i długoterminowych działań skoncentrowanych na ekologii, organicznym rozwoju, doskonałości operacyjnej oraz innowacji/cyfryzacji.

Strategia zrównoważonego rozwoju firmy adapa będzie dążyć do stworzenia prawdziwej gospodarki obiegu zamkniętego w zakresie opakowań giętkich, jak również do zapewnienia stopniowej optymalizacji śladu węglowego. Wzrost organiczny pozwoli firmie wzmocnić jej wiodącą rolę na rynkach regionalnych. To rola Centrów Doskonałości adapa, które będą dostarczać wiedzę techniczną i innowacje dostosowane do potrzeb, umożliwiając klientom średniej wielkości zdobycie pozycji regionalnych mistrzów o globalnym potencjale. Strategia doskonałości operacyjnej adapa ma zapewnić wysoki poziom elastyczności i wysoką wydajność firmom z sektora MiŚP. Cele te opierają się na podstawowych wartościach firmy adapa: tworzeniu środowiska opartego na zaufaniu, odpowiedzialności i niezawodności, jak również na duchu zespołowym i ciągłym doskonaleniu podczas współpracy z klientami.

Opracowano na podstawie informacji firmy adapa