STARK Partner rozwija ofertę na wiosnę
1 Jan 1970 14:56

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

STARK Partner, spółka Grupy Plast Box, producenta opakowań z tworzyw sztucznych, poszerza swoją ofertę o nowości dedykowane branży spożywczej, w tym mleczarskiej. Jedną z nich jest wieczko z drewnianą łopatką, będące produktową odpowiedzią na unijną dyrektywę SUP. Kolejną - wieczko do lodów typu rożek, z opcją wyprodukowania z materiału rPET zawierającego recyklaty.

Zmodernizowane formy klasycznych wieczek to nie tylko odpowiedź na nowe regulacje unijne. To także kolejny krok w realizacji prośrodowiskowej polityki Grupy Plast Box. Producent, czerpiąc inspiracje z natury, dołączył do klasycznego wieczka łyżeczkę wykonaną z drewna brzozowego. Element ten realizuje założenia SUP, a jednocześnie wpisuje się w aktualne trendy w designie. Drewno, jako uniwersalny materiał o doskonałych właściwościach, znajduje szerokie zastosowanie w różnych branżach. Teraz nabiera coraz większego znaczenia także w sektorze opakowań. Łopatka wykonana z tego materiału jest bezpieczna dla użytkownika, higienicznie osadzona we wnętrzu wieczka i dopuszczona do kontaktu z żywnością. Najważniejszą jej cechą jest biodegradowalność. Dla konsumenta łyżeczka jest dodatkowym atutem ułatwiającym spożywanie deseru sprzedawanego w kubeczku - bez konieczności używania własnych sztućców lub takich, które pochodzą z dostępnych w sklepach opakowań zbiorczych.

Drugi produkt - wieczko do rożków lodowych - ma standardowy wymiar, dzięki czemu stanowi doskonałe uzupełnienie papierowej części opakowania. Skutecznie chroni wierzch wyrobu przed uszkodzeniem w transporcie, magazynowaniu i przechowywaniu w zamrażalkach w punktach sprzedaży. Transparentność podnosi jego walory marketingowe - dzięki przezroczystości konsument może od razu zobaczyć zawartość opakowania. Wieczko jest wykonane z folii PET, ale można je także wyprodukować z materiału rPET zawierającego recyklat. To ekologiczna alternatywa dla standardowych tworzyw sztucznych, pozostawiająca w przyrodzie mniejszy ślad węglowy. Daje szerokie możliwości wytwórcze i jest dopuszczone do kontaktu z żywnością.

Wspomniane rozwiązania to efekt długotrwałych obserwacji rynku, zachowań konsumentów i analizy zapisów prawnych. Kreujemy swoją ofertę ze świadomością, że gospodarka potrzebuje praktycznych i jednocześnie zrównoważonych rozwiązań. Jesteśmy odpowiedzialni za całą logistyczną ścieżkę opakowań, dlatego w każdej fazie produkcji skupiamy się na tym, żeby w pełni wykorzystać potencjał naszych możliwości. W efekcie możemy szybko reagować na nowe wymogi i na czas dostarczać do naszych klientów zaawansowane produkty - mówi Artur R. Skonieczny, Dyrektor Handlowy Grupy Plast Box.

Gwarancją bezpieczeństwa wyżej wspomnianych elementów opakowań jest otrzymana niedawno przez STARK Partner rekomendacja do certyfikacji BRC z najwyższą notą: AA. To dowód, że wprowadzane przez spółkę na rynek rozwiązania są najwyższej jakości. Branża spożywcza dynamicznie się rozwija i stawia przed producentami żywności coraz więcej nowych wyzwań. Grupa Plast Box, jako partner w biznesie, korzystając ze swojego potencjału wytwórczego stale je podejmuje. W ramach długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju Grupa zamierza wprowadzać na rynek kolejne produkty realizujące idee prośrodowiskowe.

Opracowano na podstawie informacji firmy Plast-Box