Piosenka towarzysząca drupie jest ich stałym elementem targów i oddaje wyjątkową atmosferę największej na świecie wystawy poświęconej technologiom druku, która ponownie gromadzi branżę w dniach od 28 maja do 7 czerwca tego roku. W 2024 r. tradycja ta będzie z powodzeniem kontynuowana dzięki piosence przewodniej „Let us Create the Future”.
Na targach panują duże emocje. To tutaj spotykają się ludzie, by wzmacniać istniejące relacje biznesowe i nawiązywać nowe kontakty. Co może przekazać tę mieszankę emocji i biznesu lepiej niż wspólna piosenka? Dzięki utworowi „Let us Create the Future” autorstwa Juliusa Trautvettera, wykonanemu przez piosenkarzy Geralda Opponga i Marii Nicolaides, targi drupa po raz kolejny podkreślają swoją wyjątkowość i znaczenie dla globalnej branży poligraficznej.
Poczucie branżowej wspólnoty, radość ze spotkań, kreatywność, kolory, przyszłość i innowacje to tylko niektóre z kluczowych tematów piosenki, która symbolizuje wielkie oczekiwania uczestników związane z drupą po ośmiu latach jej nieobecności. Dzięki chwytliwemu rytmowi piosenka pop zaprasza wystawców i odwiedzających do wspólnego kształtowania przyszłości branży.
Chwytliwa melodia skomponowana przez Juliusa Trautvettera to materiał na przebój targów. Hamburski producent napisał i wyprodukował utwór wspólnie z Hallgrimson Entertainment Group (The HEG). Trautvetter jest autorem piosenek, beat doctorem, multiinstrumentalistą i mózgiem NAKED CAT – kolorowego połączenia hałasu, sampli i prawdziwych instrumentów. Wraz z The HEG, NAKED CAT działał już jako autor i producent dla Fresh Music Live, Daniela Halla i Jessiki Haller. Pracował również dla Fettes Brot, Clueso, the Hundreds i Leslie Clio, zarówno w studiu, jak i na scenie.
NAKED CAT nie jest jednym z tych, którzy chcą być w centrum uwagi, ale ma wyczucie właściwego klimatu, właściwego rytmu, a czasem właściwych słów, a nawet uczuć. Tak jest w przypadku piosenki drupa 2024, w której NAKED CAT i The HEG starali się stworzyć nowoczesne, świeże brzmienie, w połączeniu z tekstem sprawiające, że uczestnicy z niecierpliwością czekaliby na obecne targi, stworzyli pozytywną atmosferę i poczuli wczesne letnie wibracje. Wokaliści Gerald Oppong i Maria Nicolaides użyczyli piosence swoich charakterystycznych głosów.
Utworu „Let us Create the Future” można posłuchać na YouTube. Można go również usłyszeć codziennie na początku i na końcu każdego dnia na targach drupa 2024.
Tradycja piosenki drupa
Pierwsza „drupowa” piosenka, która pojawiła się w 1986 roku, skomponowana i zaśpiewana przez Dave'a Gibsona, była używana do 1995 roku i, podobnie jak wszystkie jej następczynie, rozbrzmiewała w halach każdego ranka podczas otwarcia targów. Na drupie 2000 pojawiła się nowa, ekscytująca piosenka dla targowej społeczności, w wykonaniu Lucy Wende, wyprodukowana przez Rolfa Lammersa i Mala Sondocksa. W 2004 roku odwiedzających i wystawców przywitała piosenką (na licencji Stephena Großera) Elke Diepenbeck, w 2008 roku zrobiła to Ladag Medien, a w 2012 roku pracownik Messe Düsseldorf Dirk Zeisler z piosenką „Get Ready to Succeed”. Podczas ostatnich targów drupa w 2016 r. wydano utwór „drupa is in Town Again” autorstwa muzyka i kompozytora z Düsseldorfu Dietera Falka oraz piosenkarki soulowej Bonity Niessen. W 2021 roku targom virtual.drupa towarzyszyła piosenka „We Embrace the Future” Dietera Falka, profesora akademii muzycznej Robert Schumann Hochschule w Düsseldorfie, który pracował nad utworem wraz ze swoim synem Paulem Falkiem i BB Thomazem, finalistą The Voice of Germany 2017.
Targi drupa 2024 są otwarte dla odwiedzających profesjonalistów od wtorku 28 maja do piątku 7 czerwca 2024 r., od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00, w sobotę i niedzielę od 10:00 do 17:00. Bilet 1-dniowy kosztuje 60 euro, 3-dniowy 165 euro, a 5-dniowy 255 euro. Informacje o biletach parkingowych i biletach na transport publiczny są również dostępne w sklepie z biletami.
Opracowano na podstawie informacji organizatora targów drupa