Targi Labelexpo i Brand Print w nowych terminach
1 Jan 1970 21:18

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Taurus Group, organizator serii międzynarodowych targów odbywających się pod marką Labelexpo i Brand Print potwierdził decyzję o zmianie terminu kilku ze swych wystaw zaplanowanych na 2020 i 2021 r., które odbywają się w Indiach, Meksyku, Tajlandii i Stanach Zjednoczonych, w związku z pandemią koronawirusa.

Decyzja dotyczy następujących imprez:

- Labelexpo Americas/Brand Print Americas w Rosemont (USA): przełożone z 15-17 września 2020 na 23-25 marca 2021 r.;

- Labelexpo Southeast Asia w Bangkoku (Tajlandia): przełożone z 10-12 września 2020 na 12-14 maja 2021 r.;

- Labelexpo India/Brand Print India w Greater Noida (Indie): przełożone z 29 października – 1 listopada 2020 r. na 2-5 grudnia 2020 r.;

- Labelexpo Mexico/Brand Print Mexico w Mexico City (Meksyk): przełożone z 23-25 czerwca 2021 r. na początek 2022 r.

W przypadku Labelexpo Americas/Brand Print Americas organizatorzy przygotują wirtualną konferencję, która odbędzie się w połowie września br., czyli w pierwotnym terminie imprezy. Umożliwi ona utrzymanie kontaktów branżowych w trakcie tego wyjątkowego czasu.

Lisa Milburn, dyrektor zarządzająca Labelexpo/Brand Print, powiedziała:

„Z uwagi na wpływ koronawirusa/COVID-19 zdecydowaliśmy się podjąć trudną decyzję o przełożeniu kilku naszych imprez poświęconych drukowi, które miały odbyć się w najbliższych 18 miesiącach w różnych częściach świata, dopóki zagrożenie związane z koronawirusem się nie zmniejszy. To wyjątkowe okoliczności, a decyzja jest efektem dogłębnego strategicznego przeglądu naszego całego portfolio oraz – równocześnie – obserwacji rozwoju sytuacji na świecie w ostatnich kilku miesiącach. Zdrowie i bezpieczeństwo wystawców, zwiedzających i organizatorów miało kluczowe znaczenie w tym procesie, a my braliśmy pod uwagę wskazówki wszystkich naszych lokalnych partnerów, centrów wystawowych, organów służby zdrowia, a także wsłuchaliśmy się w reakcje wystawców.”

Przy ustalaniu nowych terminów poszczególnych wystaw wzięliśmy pod uwagę potrzeby i położenie geograficzne szerokiego portfolio imprez, ich dwuletni cykl, pozycję w całym cyklu wystaw oraz dostępność miejsc, w których się one odbywają. Przeniesienie terminu Labelexpo w Azji Południowo-Wschodniej pozwoli nam również powrócić do normalnego cyklu wystaw od 2022 roku. Jak zwykle w przypadku wszystkich naszych imprez zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości i bezpieczeństwa, których branża oczekuje od Labelexpo i Brand Print – gdy tylko powrócą – w jeszcze większym stopniu.”

Labelexpo South China/Brand Print South China mają odbyć się w przewidzianym wcześniej terminie, w dniach 8-10 grudnia 2020 r.

Milburn dodała: „Będziemy blisko współpracować z centrami wystawowymi oraz z kolegami w Chinach, by zagwarantować wszelkie niezbędne środki ochrony zdrowia i bezpieczeństwa jako warunki udanych tegorocznych imprez.”

„Dziękujemy wszystkim wystawcom i partnerom Labelexpo i Brand Print za ich zrozumienie w tym trudnym okresie i liczymy na współpracę z nimi przy imprezach odbywających w nowych terminach. Labelexpo i Brand Print odegrają kluczową rolę w przyspieszeniu ekonomicznej odbudowy sektorów druku etykiet i opakowań oraz druku produktów markowych, jak również ich łańcuchów dostaw na całym świecie. Zachęcam wszystkich do wykorzystania okazji i wsparcia planów naszej branży na przyszłość.”

Na podstawie informacji Taurus Group opracował TK