Turecki PrintPark nowym członkiem Global Packaging Alliance
1 Jan 1970 11:17

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Turecki producent opakowań, firma PrintPark, została nowym członkiem GPA (Global Packaging Alliance, Globalny Alians Opakowaniowy). Po jej akcesji GPA grupuje dziewięć niezależnych przedsiębiorstw opakowaniowych, które łączy wspólny cel: wspieranie swych interesów na światowych rynkach FMCG. Najnowszy nabytek służy nie tylko rozszerzeniu obecności Aliansu nad Bosforem, ale również zapewnia GPA wejście na strategicznie istotne rynki w regionie MENA (Środkowego Wschodu i Afryki Północnej).

„Dzięki PrintPark mamy przyjemność rozszerzyć obecność GPA o szybko rozwijający się turecki rynek” - powiedział Hans-Christian Bestehorn, rzecznik prasowy i współzałożyciel GPA oraz partner w rlc packaging group. „Wcielenie PrintPark do aliansu będzie korzystne przede wszystkim dla tych producentów, którzy chcą zyskać harmonijną obecność swych produktów z pomocą tureckiego partnera: producenta opakowań zachowującego najwyższe globalne standardy. PrintPark idealnie pasuje do GPA z technicznego punktu widzenia, ponieważ wykorzystywane przez tę firmę nowoczesne technologie są zgodne z wysokimi standardami technicznymi dla opakowań o wartości dodanej innych członków GPA”.

PrintPark to producent pudełek składanych klasy premium. Firma mająca swoją główną siedzibę w Stambule dba o zachowanie najwyższych międzynarodowych standardów produkcji i przetwórstwa. Ferit Dansik, partner zarządzający w PrintPark, jest bardzo zadowolony z tej globalnej wymiany: „Jako część GPA korzystamy głównie z wiedzy i doświadczenia innych członków” - wyjaśnia. Założone w 1974 r. przedsiębiorstwo zaopatruje w najwyższej jakości opakowania branże kosmetyczną, cukierniczą oraz napojowo-alkoholową.

Na podstawie informacji GPA opracował TK